نائب رئیس شورای امنیت ملی و رییس جمهور پیشین روسیه امروز پیش بینی کرد که آمریکا، اروپا و اوکراینی‌ها را رها خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیمیتری پایت پیش از انتقال به واسکودوگاما برزیل به بازیکنانی که عربستان را انتخاب کرده‌اند کنایه زد.
دیمیتری پایت که به تازگی رکورد 300 بازی برای این باشگاه را به جا گذاشته بود از این تیم جدا شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین روز سه شنبه ۲۷ ژوئن با رمضان قدیروف، رهبر چچن دیدار کرد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که پرونده جنایی علیه یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه نظامی خصوصی واگنر خاتمه یافته و او تحت تضمین‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به بلاروس می‌رود.
دیمیتری موزرسکی باز هم بلای جان تیم شهداب یزد شد.
دیمیتری پایت این فصل دیگر برای مارسی بازی نخواهد کرد؛ و حتی ممکن است کلا فوتبال بازی نکند. مربی مارسی نام او را از فهرست تیم برای بازی امشب با لیل خط زده است.
دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، به دلیل سیلی زدن به مربی لانس در خطر محرومیت پنج جلسه‌ای قرار گرفته است.
دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، به دلیل سیلی زدن به مربی لانس در خطر محرومیت پنج جلسه‌ای قرار گرفته است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: اروپا امروز شرایط دشواری را تجربه می‌کند و ورشو از همین حالا برلین را به انزوای بین‌المللی تهدید کرده است. همه این‌ها نشان می‌دهد که اضطراب و تشویش در اعضای ناتو دائما در حال افزایش است.
دیمیتری مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد، اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند. فکر می‌کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند، زیرا کارشان راحت شد.
در حالی که ماسک در ابتدا پیش‌بینی‌های سیاستمدار روس را «حماسه» دانست، اما پس از ۴ ساعت، مدیرعامل تسلا استدلال خود را با بیان اینکه پیش‌بینی‌های مدودف در سال ۲۰۲۳ «پوچ‌ترین پیش‌بینی‌هایی» بود که تا به حال شنیده بود، تغییر داد!
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت که روسیه به هیچ وجه طبق شروط دیگران مذاکره نخواهد کرد.
دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه برخی رویدادهای مهم سال ۲۰۲۳ میلادی را پیش بینی کرد.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای که برای روزنامه «روسیاسکایا گازتا» نوشته، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی مناسب را دریافت نکنیم، تنش‌ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد داشت. جهان همچنان در آستانه جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی سرگردان خواهد بود. ما هر کار بتوانیم برای جلوگیری از وقوع این فاجعه‌ها انجام خواهیم داد.
دیمیتری زلنوف، سرمایه دار املاک و مستغلات روسیه ۵۰ ساله در ۹ دسامبر سال جاری میلادی با دوستانش در آنتیب برای صرف شام رفته بود که ناگهان حالش بد شد، از پله‌ها به پایین افتاد و از ناحیه سر دچار آسیب جدی شد. وی در حالی که در بیمارستان پاستور در شهر نیس تحت معالجه و درمان قرار داشت، درگذشت.
دیمیتری پسکوف گفت: در حالی که اروپایی ها هر روز میلیاردها یورو ضرر می کنند واشنگتن میلیاردها دلار به دست می آورد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
«دیمیتری پسکوف» گفت که سطح روابط روسیه و ترکیه در حدی است که به دو کشور امکان می دهد تا اختلافات خود را درباره سوریه از طریق گفتگو حل کنند.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی "ولادیمیر پوتین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "بریتانیا در حال حاضر در دسته کشورهای غیر دوست قرار دارد. بنابراین، خیر پیام تبریکی ارسال نشد".
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش‌های منتشر شده درخصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در حمله به کی‌یف گفت: در عملیات مان در اوکراین از تجهیزات روسی استفاده می‌کنیم که نام کشور روسیه بر آن‌ها حک شده است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: اگر مردم در دونباس، خرسون و زاپوریژیا به پیوستن به روسیه در رفراندوم رای بدهند، پوتین و پارلمان نیز بی درنگ عمل کرده و تمامی اسناد ضروری را امضا می‌کنند.
دیمیتری موزرسکی، ستاره والیبال روسیه این روزها مشغول ساخته یک برنامه در شبکه اجتماعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ