روز یکشنبه زلنسکی گفته بود که اگر رفراندوم‌های برنامه ریزی شده در خرسون و زاپروژیا برگزار شود، احتمال مذاکرات بین کی‌یف و مسکو دیگر وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
رئیس‌جمهور آمریکا امروز در اظهاراتی عوام‎فریبانه ادعا کرد: در شورش «واگنر» علیه کرملین دخالتی نداشتیم!
سخنگوی کرملین در پاسخ به ادعای برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بر این‌که پوتین مسکو را به سمت یکی دیگر از اقامتگاه‌های خود در منطقه‌ای دیگر ترک کرده، گفت: «رئیس‌جمهور در کرملین کار می‌کند».
حمله اخیر هواپیماهای بدون سرنشین به کرملین ممکن است کار جناح‌های اوکراینی یا داخلی روسیه باشد. حتی احتمالا این حمله به‌منظور برقراری یک چتر امنیتی گسترده‌تر، با یک عملیات با «پرچم دروغین» توسط خود دولت روسیه صورت گرفته باشد. در این شرایط ممکن است این فرد اقتدارگرا ادعا کند که این یک سوء‌قصد به جانش بوده است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
گوارد گفت، این احتمال وجود دارد که این دو هواپیما از یک سیستم موقعیت یاب جهانی استفاده نمی‌کردند، بلکه به صورت دستی کنترل می‌شدند و این نشان می‌دهد آن‌ها از یک مکان نزدیک پرتاب یا فقط هدایت شده‌اند تا مسیر خود را به سبک کامیکازه (راهپیمایی) طی کنند.
«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!
وزیر خارجه آمریکا امروز در سخنانی ادعا کرد: نمی‌توان حمله پهپادی به کرملین را تأیید کرد!
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای دست داشتن مسکو در درز اطلاعات محرمانه پنتاگون، تمایل به مقصر دانستن روسیه در همه اتفاقات را یک «بیماری همه‌گیر» توصیف کرد.
کانال تلگرامی جنرال اس وی آر که که ادعا می‌کند چند منبع خودی در کرملین دارد - از زمان شروع جنگ، اطلاعات تایید نشده‌ای را منتشر می‌کند. این کانال مدعی شد که وضعیت سلامتی پوتین بدتر شده است.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
کاخ کرملین امروز(چهارشنبه) اتهامات پریشتینا درباره آتش‌افروزی روسیه با هدف ایجاد هرج و مرج در حوزه بالکان را رد کرد.
کرملین ادعای روزنامه آمریکایی درباره دریافت اطلاعات غلط از جنگ اوکراین توسط پوتین را رد کرد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعای کاخ سفید درباره آمادگی واشنگتن برای مذاکره با مسکو بر سر حل و فصل بحران اوکراین، اعلام کرد که روسیه آماده مذاکره است اما غرب باید درخواست‌های مسکو را بپذیرد.
سخنگوی کرملین ادعای رسانه‌ها درباره خروج روسیه از شهر انرهودار و نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را رد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهارات مقام ارشد اتحادیه اروپا درباره پیوستن اوکراین به این بلوک را با جمله‌ای کنایه‌آمیز پاسخ داد.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: استفاده گسترده مسکو از پهپاد‌های ساخت ایران در حملات جاری علیه اوکراین نشان‌دهنده ورشکستگی نظامی و سیاسی کرملین است.
آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.
روسیه برای نخستین بار به طور علنی به ادعای اوکراین درباره جنایات جنگی مسکو در شهر ایزیوم، واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ