در دنیای امروز چاقی برای برخی مایه شرمساری است و به معضل و مانعی در تحقق آرزوها و خواسته‌هایشان بدل شده است، اما تیم پسران درشت که متشکل از مردان چاق و میانسال است با عبور از این مانع و با شور و اشتیاق خواسته‌‌شان را که بازی فوتبال است، دنبال می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!
پرسپولیس تهران توانست برای پانزدهمین بار جام قهرمانی لیگ ایران را بالا ببرد. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در قائم شهر جام را بالاسر برد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با گلی انفرادی در مقابل بحرین خبرساز شد.
کلیپی از درگیری بازیکنان دو تیم النصر و الیمامه در لیگ فوتبال زنان عربستان منتشر شده است. در این دیدار تیم زنان النصر ۳ بر ۲ الیمامه را شکست داد. نیمه اول با برتری الیمامه با ۲ گل به پایان رسید و در نیمه دوم النصر با ۳ گل به برتری رسید.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آن‌ها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
نیرو‌های یگان ویژه که امروز در کنار مردم به تماشای بازی ایران ولز پرداختند، بعد از بازی در جشن پیروزی مردم شرکت کردند و تشویق معروف ایسلندی را اجرا کردند.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
در آستانه نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نورافشانی و ویدیو مپینگ چند بعدی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و انجام تشریفات بدرقه راس ساعت ۱۷ به سمت دوحه پرواز کرد.
مراسم بدرقه تیم ملی امروز برگزار شد.
تیم ملی فوتبال قطر هم با انتشار یک کلیپ، بازیکنان تیم ملی که قرار است در جام جهانی به میدان بروند را معرفی کرد.
در حالی که فدراسیون فوتبال زمان بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به کشور را اعلام عمومی کرده بود و خبرنگاران زیادی مقابل ورودی CIP فرودگاه امام حضور داشتند؛ اما به هیچکدام از اصحاب رسانه اجازه ورود به سالن فرودگاه و مصاحبه با اعضای تیم ملی داده نشد./ منبع: ورزش آنلاین
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
تیم فوتبال زنان وولفسبورگ در لیگ آلمان با چهار گل اسن را شکست داد. این تقابل شاهد یک سوتی دفاعی نادر و خنده‌دار بود که منجر به ثمر رسیدن گل شد.
هواداران تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه پیش از آغاز دیدار این تیم برابر دینامو کی‌یِف اوکراین در لیگ اروپا، ماسک‌هایی که تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روی آن نقش بسته بود، به صورت زدند.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ