احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس! برادران و خواهران عزیز، کاری نکنید فقرا علیه ما شورش کنند، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مخالف طرح عایدی بر سرمایه، حتی به اندازه یک برگه دو رو هم درباره این طرح نخوانده‌اند، اما مخالفت می‌کنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم هیات سربازان عصر ظهور شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است. در این مراسم پسران و دختران دهه هشتادی و نودی شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به عراداری پرداختند.
دکتر احمد موذن زاده، فیزیوتراپیست و رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به تفاوت سردرد‌ها با منشاء گردنی نسبت به سردرد‌هایی که منشاء عروقی و و فشار خون دارند مانند میگرن می‌گوید: اصلاح پوزیشن هنگام کار کردن با تلفن همراه و لپ تاپ و نیز استفاده از بالشت‌هایی با ارتفاع مناسب می‌توان از بروز این درد‌ها پیشگیری کند. همچنین استفاده از روش‌های کمک درمانی در قالب ورزش‌های کششی و لیزر درمانی می‌تواند به کاهش سردرد‌های گردنی کمک کند.
احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی موسسه آموزشی با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق از تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته خبر داد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
فدراسیون جهانی کشتی در صفحه اینستاگرامی خود، ویدئویی احساسی از لحظه برد میلاد ولی زاده بر احمد محمدنژاد، کشتی‌گیر ۱۸ ساله، را منتشر کرده که با واکنش کاربران مواجه شده است. فدراسیون جهانی کشتی این ویدئو را با عنوان شادی پیروی و درد شکست منتشر کرده است. این کشتی‌گیران در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات بین‌المللی بوداپست مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. ولی زاده با این برد، صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ شد.
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: خدمات برای همه مردم است، اما برای دریافت آن باید قوانین مربوطه رعایت شود. یکی از این قوانین قید شده، رعایت حجاب است.
صدایی کمتر شنیده شده از شهید احمد کاظمى از نخستین پیام بی‌سیم به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر منتشر شده است. ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ در خلال جنگ تحمیلی عراق ایران، خرمشهر به دست نیرو‌های نظامی ایران آزاد شد.
حل معمای اسارت حاج احمد متوسلیان، در گرو اتصال دو نقطه است. کردستان و لبنان. نقطه اول، رابط ویژه موساد با بارزانی‌ها، و نقطه دوم مئیر داگان، فرمانده یگان سری ماهی طلایی در لبنان ۱۹۸۲.
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
جزییات ماجرای ادعای دریافت خودرو‌های شاسی‌بلند توسط کارکنان و نمایندگان مجلس از زبان احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر را می‌بینید.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دو سکوی اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند و زمانی که آن تعهدات را بدهند جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد کرد. بر اساس گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده آن‌ها هنوز به ما تعهد نداده‌اند وگرنه فیلتر خاصی نداریم.
پیروزی تیم ملی ایران جو جالبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان ایجاد کرد. حتی امر قطر هم که تماشاگر بازی بود به تشویق تیم ملی پرداخت.
جمعه ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در مناظره با احمد زید آبادی مدعی شد: «در تهران گشت ارشاد 5 تا ماشین دارد که 2 تای آن خراب است.» او گفت:‌ «اینکه بگوییم هر کس بدحجاب است با نیروی انتظامی و گشت ارشاد درگیر است، اصلا این طور نیست، معتقدم حاکمیت باید دست به اصلاح بزند.»
یک کلیپ ویدئویی نشان می‌دهد که شیخ مشعل آل احمد ولیعهد کویت در جریان سخنرانی خود در مجلس ملی تحت تأثیر قرار گرفته و گریه می‌کند. جایی که آل احمد با دعا برای کویت و مردمش سخنانش را به پایان می رساند اما نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد.
احمد نوراللهی گل ۱۰۰ درصد الجزیره را از روی خط دروازه برگرداند و ناجی الاهلی شد.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
احمد مسعود تاکید کرد حذف زنان از جامعه افغانستان، محرومیت از تحصیل، منزوی شدن افغانستان، فروپاشی دولت و بقیه فجایعی که اکنون در افغانستان در حال وقوع‌اند، از پیش، قابل پیش‌بینی بودند.
جمعی از داوطبان کنکور امروز، در اعتراض به مصوبه کنکور ۱۴۰۲ مقابل سازمان سنجش آموزش کشور تجمع کردند. احمد توکلی نماینده اسبق مجلس هم در این تجمع حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ