فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ: شنیدیم رهبر انقلاب از منطقه شوش و مولوی گله‌ای کردند از بهمن ۱۳۹۷ که کار را شروع کردیم پارک و کوچه و خیابانی نبود که مملو از معتاد نباشد./امروز بیش از ۹۰ درصد نقاط شوش و مولوی و هرندی پاکسازی شده است./عرض و اندام اراذل و اوباش در تهران برچیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پوریای گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.
پاسخ جالب سردار حاجی‌زاده به سوالی درباره انتقام خونِ سردار سلیمانی: دنبال‌شان هستیم؛ گیرمان بیفتند می‌زنیم
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره فروپاشی شوروی پیشنهادات خوبی برای خرید موشک از کشور‌های جداشده از شوروی داشتیم. موشک اسکاد دو و نیم میلیون دلاری را می‌خواستند به ما صدهزار دلار بدهند یا سکوی پرتاب سه‌میلیون‌دلاری را با قیمت بسیار ناچیزی حاضر بودند به ما بفروشند.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سرعت و شتاب علمی ایران در جهان اولین است و این مساله بارها از زبان رهبری بیان شده.
سردار نقدی گفت: اگر یکی از کشورهای اروپایی در ۴۰ سال گذشته شتاب پیشرفت‌های زنان ایرانی را داشتند، من به دین آن‌ها در می‌آیم.
سردار نقدی گفت: در پزشکی قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی‌دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است.
سردار قاآنی: همه هنر آمریکا و اروپا پیشنهاد یک زن روسپیِ جنایتکار برای ریاست جمهوری ایران است! این‌ها قدرت که هیچ، عقل‌شان را هم از دست داده‌اند. -
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.»
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
کارلوس کی‌روش توانست ایران را در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی به پیروزی برساند. ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و شانس زیادی برای صعود از گروهش را دارد.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل گفت: «فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شورای امنیت کشور مسدود شده اند دلیل آن هم مشارکت با دشمن در حوزه بر هم زدن امنیت کشور بوده است. تا زمانی که این شرکت‌ها تعهدات لازم را به کشور بدهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با مصوبه شورای امنیت قابل تداوم خواهد بود.»
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های انقلاب اسلامی با ملاطفت‌ترین وجهه ممکن با کسانی که در خیابان‌ها هستند برخورد می‌کنند. اگر جوانان انقلاب اسلامی به خروش بیایند اگر شیطان بزرگ با تمام قوا هم به میدان آمده باشد با شکست مواجه خواهد شد نه نیرو‌های دست دهم فریب خورده آمریکا./خبرگزاری دانشجو
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه سحرگاه امروز از موکب نداالاقصی در عمود ۸۳۳ طریق‌الحسین بازدید کرد.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.
نخستین کنسرت «مازیار فلاحی» پس از مهاجرت از ایران در کشور آلمان برگزار شد. کنسرتی که بیش از هر چیزی، تحت تاثیر حضور «سردار آزمون» بود.
سردار حسین رحیمی در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم، اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ