برخلاف آب شیرین منجمد، یخ روی سطح اقیانوس از دو عنصر تشکیل شده است. کریستال یخ نسبتاً خالص است، زیرا آب بیشتر نمک را در طول فرآیند انجماد حذف می‌کند. آب شور باقیمانده به دلیل دمای انجماد پایین، مایع باقی می‌ماند و کانال‌های نمکی بسیار شور در بلوک یخ متخلخل ایجاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
ایران نوشت: پرواضح است که کلیپ تهیه شده از سوی ایران‌اینترنشنال که خود مدعی است آرشیو آن از سوی «عبدی مدیا» ارائه شده، اساساً یک ویدئوی سفارشی به قصد تخریب یادگار امام (ره) بوده و پاسخی به افشاگری‌های اخیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) درباره بیت آیت‌الله منتظری است. چه آنکه حتی تهیه‌کنندگان این سناریو در همین ویدئو که موضوع آن به ظاهر ماجرای سلمان رشدی است، نتوانستند بغض خود را نسبت به رسوا شدن نفوذی‌های بیت منتظری پنهان کنند.
مشاور ارشد پیشین بن‌سلمان و متهم ردیف اول قتل خاشقچی برای اولین‌بار از زمان قتل او در سال ۲۰۱۸، در انظار عمومی ظاهر شد. تصاویری از حضور قحطانی در یک گردهمایی اجتماعی در شهر بندر دریای سرخ «جده» اوایل هفته جاری در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و انتقادات بسیاری را به همراه داشت و همچنین حامیان او این اقدام وی را تحسین کردند.
گوزن های نر شاخ دارند و ماده‌ها بدون شاخ‌اند. شاخ نرها در پاییز می‌افتد. شوکاها با شاخ زدن به درختان جوان، قلمرو خود را تعیین می‌کنند.
دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در جشنواره‌ای دست به طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر متفاوت کردند.
ظاهر این خودرو با جلوپنجره جدید و بدون قاب و همچنین چراغ هایی تهاجمی و تداعی کننده دندان و پنجه شیر در جلو و عقب، همراه با شکاف هایی در بال های جلو، ترکیبی زیبا را به همراه آورده است.
در پی بارش باران و وزش باد، ابرهایی با ظاهر عجیب در آسمان تهران پدیدار شد.
رئیس‌جمهور ترکیه برای نخستین بار پس از شایعات اخیر درباره وضعیت سلامتی او، در انظار عمومی ظاهر شد.
این رویداد نجومی شگفت‌انگیز هر ۱۰ سال یک‌بار رخ می‌دهد و زمانی ظاهر می‌شود که ماه از بین خورشید و زمین عبور کند. مسیرِ کسوف ترکیبی امسال از اقیانوس منجمد جنوبی آغاز شده، از شمال غربی استرالیا، تیمور شرقی، و بخش شرقی جزایر اندونزی عبور کرده و در اقیانوس آرام غربی به پایان رسید.
عنکبوتی عجیب به تازگی در استرالیا کشف شده که با ظاهر و رقص جالبش قصد دارد نظر همه را پیرامون عنکبوت ها تغییر دهد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
رونالدو جونیور، پسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر در کلیپی جدید با همراهی یکی از دوستانش ظاهر شد. در این ویدئو پسر ۱۲ ساله رونالدو در حالی که با یک کودک عربستانی هم سن و سال خود ظاهر شده و پیراهن باشگاه النصر را بر تن کرده بودند، تعامل کردند. در این ویدئو جونیور گفت: درود بر ابو راکان.
برای جلوگیری از ظهور یک نسل جدید از نظر ایدئولوژیک تندرو، این مرکز فقط پسران را پذیرا می‌شود، زیرا داعش به مردان نیاز دارد تا بتواند دوباره ظاهر نظامی کند.
کیت میدلتون، ۴۱ ساله، هنگامی که در کنار شاهزاده ویلیام، ۴۰ ساله وارد یک مرکز اسلامی در لندن شد با روحیه بالا ظاهر شد اما وقتی دستش را به سمت امام جماعت مرکز دراز کرد ایمان سفیان از دراز کردن دست خود خودداری کرد.
دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
ناسا رشته‌های خورشیدی را به عنوان ابر‌هایی از ذرات باردار توصیف می‌کند که بر فراز خورشید شناور هستند و توسط نیرو‌های مغناطیسی به آن متصل می‌شوند. آن‌ها به صورت رشته‌های دراز و ناهمواری ظاهر می‌شوند که از سطح خورشید بیرون می‌آیند.
شیمیدان‌ها این روز‌ها بیش از پیش به بازیافت سیم‌کارت‌های قدیمی و دور ریخته شده می‌اندیشند و هدفشان از این کار، استفاده مجدد از بخش‌های این سیم کارت‌ها، نه در حیطه الکترونیک، بلکه در صنعت داروسازی است. منبع: خبرآنلاین
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
شب گذشته ویدیوی یک شهروند در دسته عزاداری امام حسین، به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد؛ شهروندی که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی داشت./ منبع: خبرفوری
بر خلاف بقیه مدل‌های موشک Hellfire مدل Rx۹ کلاهک انفجاری حمل نمی‌کند. بلکه شش تیغه چرخان دارد که هنگام برخورد با هدف ظاهر می‌شوند. کیچن می‌گوید: «یکی از کاربرد‌های این تیغه‌ها گشودن وسایل نقلیه و یا سایر موانع برای رسیدن به هدف بدون استفاده از کلاهک انفجاریست.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ