منابع خبری در آمریکا از وقوع حادثه برای خودروی حامل معاون رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
یک خودرو پرنده بر فراز «رودخانه زرد» در منطقه خودمختار «هوئی نینگ‌شیا» واقع در شمال غرب چین پرواز می‌کند. این خودرو پرنده قرار است مسافران را از این رودخانه عبور دهد. در حال حاضر از قایق‌های سنتی و سیم بکسل برای انتقال مسافران از این رودخانه استفاده می‌شود.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مرسدس‌بنز CLK GTR را باید یکی از خوفناک‌ترین ساخته‌های این برند آلمانی دانست. قدرت زیاد و طراحی عجیب از شاخصه‌های این خودرو بودند. حادثه‌ای که برای این خودرو اتفاق افتاد، جذابیتش را دو چندان کرد. پیشرانه ۶.۹ لیتری ۱۲ سیلندر در این خودرو ۶۰۳ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. مرسدس CLK GTR یکی از ارزشمندترین خودرو‌های حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
مستی راننده خودروی حامل موشک‌های پدافندی اس۴۰۰ ارتش روسیه کار دستش داد و خودرو را در حاشیه جاده چپ کرد. منبع: تسنیم
دو نوجوان که با یک وانت در حال فرار از پلیس تگزاس بودند، با وجود از دست دادن دو لاستیک سمت راست وسیله نقلیه، برای مدت ۳۰ دقیقه به راه خود ادامه دادند و با وجود عبور از چراغ قرمز، تقاطع‌ها و تردد در پیاده‌رو، سرانجام بین دو خودرو سواری شخصی متوقف شدند.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
خوردویی در حال عبور از جاده‌ای تاریک که با نور بالای خودرو روبه‌رویی، دید خود را از دست داد و با یک گاوو برخورد کرد.
یک عابر پیاده در حال سوار شدن ماشین می‌باشد که ناگهان خودرویی از یک لاین دیگر به سرعت به سمت پیاده رو می‌آید و با چند عابربرخورد می‌کند. منبع: خبرفوری
در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال که در لاس‌وگاس در حال برگزاری است، BMW اقدام به رونمایی از iVision Dee خود با قابلیت تغییر رنگ با استفاده از هوش مصنوعی کرد!
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.
مرسدس بنز از خودروی نمایشی مجازی خود رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیدا است، تنها در دنیای دیجیتالی وجود دارد. این اولین خودروی تمام‌مجازی این خودروساز است که به عنوان بخشی از سه‌گانه دیجیتالی پیرامون مسابقات جهانی لیگ آو لجندز ۲۰۲۲ ساخته شده است. این مدل همچنین حاصل همکاری مداوم مرسدس بنز و رایت گیمز، شرکت سازنده سری بازی‌های محبوب لیگ آو لجندز است.
خودروی حامل سربازان اوکراینی مورد تیراندازی قرار گرفت. گلوله تک تیرانداز هنگامی که خودرو با سرعت زیاد درحال حرکت بود به راننده اصابت کرد، اما جلیقه ضد گلوله‌ای که به‌ تن کرده بود جان او را نجات داد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
ویدئویی از یک راننده پراید در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن، راننده در اقدامی خطر آفرین دختر بچه‌اش را روی صندوق عقب خودرو در حال حرکت گذاشته و به هشدار‌های اطرافیان بی‌توجه است حالا پلیس در فاصله چند ساعت از انتشار ویدئو به آن واکنش نشان داده است.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ