سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد یک دستگاه خودروی تریلر بر اثر نقص سیستم ترمز با ۲۱ خودروی سبک و سنگین در محور دماوند - فیروزکوه محدوده بلوار منطقه گیلاوند برخورد کرده است.
سمنان- سرپرست مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور قم-گرمسار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان باختند.
۱۶ مصدوم این حادثه که شامل ۱۲ زن و چهار مرد بودند توسط تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهشهر منتقل شدند.
شادی نیا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا تبریز، و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای کیلومتر ۶۶ محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: طی این حادثه متاسفانه یک هموطن جان باخته است.
در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و دو خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو‌ها خارج شده بودند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود_میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تصادف زنجیره‌ای ۲۳ خودرو در محور قم ـ اراک خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: تیم پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و مشغول روان‌سازی ترافیک در محل هستند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر در دو سانحه رانندگی و وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور رامهرمز به بهبهان خبر داد.
رسانه‌های چین اعلام کردند در پی تصادف زنجیره‌ای در جنوب‌شرقی این کشور شماری کشته و زخمی شدند.
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۵:۵۰ حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش تقریبا تقاطع کردستان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی ۱۲ تن درپی وقوع تصادف زنجیره‌ای میان پنج خودرو در محور زاهدان - خاش خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد زنجیره‌ای بیش از ۱۰ خودروی در اتوبان پیامبراعظم (ص) تبریز و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
تصادف زنجیره‌ای بین ۳ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی سنگین در در اتوبان قزوین آبیک، ۸ مصدوم بر جای گذاشت.
تصادف زنجیره‌ای ۷ خودروی سبک و سنگین در محدوده سد منجیل
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در تصادف زنجیره‌ای مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: یک خانم نیز دچار مصدومیت شده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: یک تصادف زنجیره‌ای شامل شش سواری و یک کامیون در محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع حوادث ۲۰ نفر مجروح شدند.
تصادف زنجیره‌ای شدید یک تریلی با چند خودرو در روسیه باعث آتش سوزی شدید شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف چهار خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان یک فوتی در بر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ