پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین وضعیتی نداریم. در این ۹۰ روز حکومت قادر به کنترل (البته با جانباختن صد‌ها نفر) بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، با ملت ایران و خانواده های شهدای این حمله ابراز همدردی کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت جوان فلسطینی ۱۸ ساله در نابلس را تسلیت گفت.
آمار‌های جهانی می‌گوید در رده‌بندی کشور‌ها در جراحی‌های زیبایی، ایران رتبه بیستم را دارد و رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. سپس ایالات‌متحده و تایوان در این رده‌بندی قرار دارند. در سال ۲۰۲۰، اما ایران به‌عنوان پایتخت عمل‌های جراحی بینی در جهان معرفی شد و بیشترین عمل زیبایی انجام‌شده در ایران، جراحی بینی بود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تخریب منزل شهید فلسطینی با مواد منفجره توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست جنایتی جدید علیه ملت فلسطین است.
«پولاک» در کتاب سفرنامه خود نوشته، هر محله به تناسب جمعیت، حمام‌هایی داشت. محله ارگ که کاخ سلطنتی در آن مستقر بود، ۱۴حمام داشت که از این تعداد ۵ باب آن جنبه عمومی داشت و بقیه در مجاورت عمارت‌ها و خانه‌ها قرار گرفته بود و بیشتر جنبه‌خصوصی داشت.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن خواستار لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت سوریه شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که آواره کردن ساکنان منطقه «خان احمر» در قدس اشغالی در راستای پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی صورت می گیرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای هتک حرمت به اعتقادات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم کرد.
یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار الله، مسئولیت ادامه جنگ و محاصره تحمیلی علیه یمن و تنش آفرینی در این کشور را متوجه آمریکا دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم کرد.
هادی خانیکی: دیرفهمی باعث شد تغییرات زیرپوستی شهر به خوبی درک نشود و برخی گمان کنند فقط یک شکاف نسلی اتفاق افتاده است و نسل «ایکس» و «زد» به میدان آمده و این دو نسل نمی‌توانند با هم صحبت کنند؛ در صورتی که‌این اتفاق بسیار فراتر از یک تغییر نسلی بود. نقش‌آفرینی مهم زنان در این میان و تغییر سبک زندگی رخ داده است که در این سبک جدید، خودِ زندگی مهم شده و تعریفی متفاوت با گذشته پیدا کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه مداخله جویانه پارلمان اروپا را به شدت محکوم کرد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی از راه‌اندازی کارزاری جدید برای خروج ۱۰هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفت: مرگ مهسا امینی نازنین و حوادث پشتش ناگهان یک رویدادی ایجاد کرد که هنوز این رویداد ته‌نشین نشده و نمی‌دانیم چگونه تحلیل کنیم. نمی‌دانیم این رخداد بسط نیهیلیسم است، یک جنبش است یا انقلاب است؟
حجاریان گفت: خوب است بگوییم که معترضان جنبش مهسا می‌گویند «می‌خواهیم زندگی کنیم»، اما معترضان آبان ۹۸ می‌گفتند «می‌خواهیم زنده بمانیم». میان این دو تفاوت است، اما هسته اصلی ماجرا به سیاست مرتبط است و این، کلید فهم ماجراست و نمی‌شود از آن طفره رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ