سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها باعث گسترش مقاومت می شود و هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده فلسطینیان شود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت صهیونیست ها در نابلس واقع در کرانه باختری بدون هیچ تردیدی پاسخ داده خواهد شد و پاسخ به این جنایت وظیفه مقاومت است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به بازداشت شیخ خضر عدنان از رهبران این جنبش فلسطینی در جنین، واکنش نشان داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین، تأکید کرد که این جنایت ها مقاومت را متوقف نمی کند و شهدا آینده فلسطین را رقم می زنند.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
جنبش جهاد اسلامی از عملیات مقاومتی روز چهارشنبه در الخلیل به عنوان پاسخ مشروع به جنایات صهیونیست ها یاد کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کرانه باختری شاهد افزایش بی سابقه عملیات مقاومتی است و تهدیدهای مقامات صهیونیست در قبال این عملیات ها بی ارزش است.
احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای ماست.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که عملیات قدس نشان داد که مقاومت همچنان زنده است و جنایت های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی نمی تواند در دل ملت فلسطین هراس ایجاد کند، تاکید کرد که این جنایات عزم فلسطینیان برای مقاومت را راسخ تر می کند.
خالد البطش از رهبران ارشد جهاد اسلامی گفت که مرحله جدیدی از مقاومت با عنوان «آزادسازی کرانه باختری و اخراج اشغالگران» آغاز شده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تأکید بر وفاداری به خون شهدا تا پایان اشغالگری، تشدید مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جمهوری اسلامی ایران، مدافع مقاومت و ملت فلسطین است.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه جنایت صبرا و شتیلا شاهد زنده ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: مقاومت فلسطین با ابزار ظلم و تجاوز صهیونیست‌ها متوقف نخواهد شد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس تاکید کردند که جنایت های رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد و فلسطینیان به گزینه مقاومت پایبند هستند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی بامداد یکشنبه در قدس اشغالی را واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ