مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام ۲۵ هزار و ۳۵ زائر خانه خدا در ۱۵ روز نخست عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با برگزاری دومین یادواره ملی «لشکر آسمانی»، حماسه آفرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جدید باز آفرینی خواهد کرد.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار بابت واردات گندم، ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن، برنج و کود تامین ارز با نرخ مصوب انجام شده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در ایام نوروز، عنوان پر ترافیک‌ترین فرودگاه را به خود اختصاص داده است.
عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری فرودگاهی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش تعداد ۲،۶۹۳ فروند پرواز و ۴۰۲،۷۸۵ مسافر از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۳۷ هزار و ۹۲۶ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از انجام معاینات بیش از اعزام حج برای ۲۸ هزار و ۴۲۸ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
اصفهان- مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از ۵۲۲ پرواز داخلی و خارجی و اعزام و پذیرش بیش از ۵۹ هزار مسافر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
مسئول اورژانس پیش بیمارستانی جم با اشاره به اینکه این مأموریت بیش از ۲ ساعت به طول انجامید گفت: علی رغم احیای قلبی ریوی توسط پرسنل اورژانس و اعزام وی به بیمارستان توحید، متأسفانه علائم حیاتی مصدوم برنگشت.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از اعزام بیش از ۵۰۰۰ کارمند و داوطلب به مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه خبر داد
مدیر کل توسعه گردشگری داخلی گفت: بیش از ۱۰۰ نقطه گردشگری جدید در کشور شناسایی شده اما در مرحله اول، قرار است ۱۰ نقطه برای اعزام تسهیل‌گران تعیین شود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک فروند جنگنده اوکراین سرنگون و بیش از ۴۰۰ نظامی ارتش این کشور کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یک فروند جنگنده اوکراین سرنگون و بیش از ۴۰۰ نظامی ارتش این کشور کشته شده‌اند.
دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی مهران به نقاط مختلف کشور و عبور بیش از ۶۵ درصد از زائران از پایانه مرزی مهران خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام بیش از هزار نفر نیروی انسانی و ارسال ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین در مرزها و شهرهای مرزی کشور خبر داد.
براساس اعلام پلیس در مدت ۹ ماه، ۲۳هزار و ۳۱۳گوشی سرقتی از موبایل‌قاپان و زورگیران در تهران کشف شده، این در حالی است که اگر این میزان را با توجه به کشف نشدن نیمی از موبایل‌های سرقتی در نظر بگیریم، روزانه بیش از ۱۶۰‌موبایل از سوی دزدان به سرقت می‌رود.
وزارت راه و شهرسازی از اعزام و پذیرش بیش از یک میلیون نفر در پروازهای خارجی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ