تایباد ـ فرماندار شهرستان تایباد گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه امسال ۱۵ هزار و ۵۰۸ نفر مسافر و گردشگر از بناهای تاریخی شهرستان تایباد بازدید کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
تصاویر قدیمی از بازدیدهای رهبر انقلاب از سی و سه دوره نمایشگاه کتاب تهران که برای اولین‌بار توسط ایرنا منتشر شد. تا کنون سی و سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است. رهبر انقلاب در بیش از ۲۰ دوره از این نمایشگاه‌ها حضور داشته‌اند.
اصفهان- مسئول پارک کوهستانی صفه از بازدید ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر از پارک آموزشی حیات وحش کلان‌شهر اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در تعطیلات ایام نوروز امسال، بیش از ۲ هزار نفر از موزه استاد علی اکبر صنعتی، چهره ماندگار هنر مجسمه سازی ایران و اولین هنرمند داوطلب
اردستان- مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: بیش از ۶۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی شهرستان انجام و ۳۷۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته طی ایام نوروز جمع آوری شد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ از بازدید بیش از ۲۰ هزار گردشگر از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
بیش از یک میلیون بازدید در ایام نوروز ۱۴۰۲ از کاخ‌موزه‌ها و موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد انجام گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.
در ۱۰ روز نخست فروردین‌ماه جاری، بیش از ۸۵۰ هزار بازدید از موزه‌های سعدآباد انجام گرفته است.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از بازدید بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از بناها و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان خبر داد.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی نقش جهان تا روز چهارم فروردین خبرداد.
ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از ۴ میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.
بررسی صفحه‌های واینر‌های که بعد از فیلیتر اینستاگرام پست گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بازه شهریورماه، پیش از فیلتر اینستاگرام، تعداد بازدید ماهانه حسن ریوندی با ۱۹ میلیون فالوئر بیش از ۱۵ میلیون بوده که بعد از فیلترینگ، به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید رسید؛ یعنی ۷۶ درصد کاهش داشته است.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
صفحه ویژه اخبار و حواشی جام جهانی "ورزش سه" با بیش از هشت میلیون بازدید به کار خود پایان می‌دهد.
مشهد ـ مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی استان انجام شد.
گزارش مرکز پژوهش بتا نشان می‌دهد از نیمه شهریور تا نیمه مهر ۱۴۰۱، بازدید ازپست‌های تلگرامی، رشدی بیش از ۲ برابر داشته است.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
مدیرکل موزه‌ها از بازدید ۸۹ هزار و ۴۱۰ نفر از موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت هفته گردشگری در روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ خبرداد.
براساس گزارش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» متخصصان بیش از ۲۰ کشور جهان از این رویداد بازدید کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ