معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مسدودی یک لاین از بزرگراه فتح به غرب به دلیل ترکیدگی لوله آب خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات مطرح شده بازیکنی که گفته می‌شود در تست های ایفمارک رد شده، خارجی نیست.
فعالان مرتبط با یک شبکه کلاهبرداری هرمی دستگیر شدند و ۳۹ وب سایت متعلق به این شبکه نیز مسدود شد.
وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.
به‌دنبال وقوع سیلی که دو هفته گذشته در محور‌های شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.
یک قاضی دادگاه در آمریکا درخواست کمیسیون فدرال تجارت این کشور مبنی بر توقف موقت ادغام شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت را قبول و یک جلسه استماع در هفته آینده تعیین کرد.
یک سال قبل، یارانه نقدی به حساب سرپرستانی که نسبت به عدم واریز یارانه اعتراض داشتند، واریز و مسدود شد تا پس از یک ماه بررسی، مشخص شود که امکان برداشت وجود دارد یا خیر. حال با گذشت ماه‌ها از این موضوع، همچنان حساب بانکی بسیاری از مردم با پیام مسدودی مبلغ یارانه مواجه است.
ظاهراً بعضی از حساب‌های کاربری ChatGPT طی یک هفته اخیر مسدود شده‌اند و این مسئله برای اکانت‌هایی با شماره‌هایی آسیایی بیشتر صورت گرفته است.
به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در حال حاضر محدوده جاده‌ای فیروزکوه وضعیت مناسب را دارا است، اما در قسمت‌هایی از آزادراه قزوین - رشت در ورودی به شهر‌های منجیل و رودبار بار سنگین به چشم می‌خورد.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
بر اساس اعلام مقامات اداره گذرنامه در افغانستان روند توزیع گذرنامه به‌دلیل مشکلات فنی مسدود شده است.
اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
مسدودی کارت‌های بانکی مهاجرین افغانستانی که هر از چندگاهی تکرار می‌شود، به نظر می‌رسد آهسته‌آهسته تبدیل به یک روند معمول و آشنا شده است.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
طوفانی که از دوشنبه آغاز شد بیش از یک فوت باران در ارتفاعات مرکزی و جنوبی کالیفرنیا بارید و پیست‌های اسکی سیرا نوادا را در عمق بیش از ۱.۵ متری برف مدفون کرد. ریزش سنگ و گل و لای جاده‌ها را مسدود کرد و روان آب‌های جاری بخش‌هایی از آزادراه‌ها را به آبراه تبدیل کرد.
فرماندار ازنا بیان کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه قابل برداشت است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه قابل برداشت است.
خبرگزاری رویترز با اشاره به خبر آزادی این دو فرد دو تابعیتی ایرانی - امریکایی به نقل از یک منبع آگاه نوشت :« به واسطه تبادل زندانیان و میانجی گری یکی از کشورهای همسایه منابع بلوکه شده ایران به خاطر تحریم ها به زودی آزاد می شود.»
سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای ادعاهای یک مقام اسرائیلی درباره این است که توافق تا بعد از انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده آمریکا - 17 آبان - امضا نخواهد شد.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
شبکه توئیتر حساب توئیتری وزارت خارجه روسیه را به دلیل انتشار اظهارات یک مقام ارشد وزارت دفاع این کشور را موقتا مسدود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ