پروسه آزادسازی حساب های وکالتی از امروز آغاز شده و این موضوع برای افرادی است که از ادامه ثبت نام در خودروهای وارداتی انصراف داده و یا مشمول نشده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که تا رفع مسدودی از سوی فیفا، مجوز بازی برای بازیکنان جدید تراکتور صادر نمی‌شود.
سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.
متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان طرح اولویت‌بندی خرید خودروارداتی و تولید داخل شد.
رئیس سازمان حمایت در نامه ای به بانکهای عامل بر رفع مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی تاکید و علام کرد که اگر متقاضی وجه خود را برداشت کند به منزله حذف از طرح نیست.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری، اعلام کرد مسدودی وجوه حساب‌های طرح اولویت‌بندی خودروهای تولید داخل رفع شود.
بانک مرکزی امروز طی بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف کرد با قید تسریع نسبت به رفع مسدودی از حساب‌های وکالتی متقاضیان ثبت‌نام خودروهای وارداتی که به نام سازمان حمایت مسدود گردیده بود اقدام نمایند.
قائم مقام وزیر صمت خطاب به بانک مرکزی نوشت: متاسفانه علیرغم مکاتبات صورت‌گرفته مبنی بر ضرورت رعایت حقوق افراد و رفع مسدودی حساب اشخاص پس از اعلام انصراف و یا درخواست کتبی متقاضی همچنان برخی بانک‌های عامل از آزادسازی حساب‌های مذکور امتناع ورزیده است.
وزارت صمت با ارسال نامه‌ای به بانک مرکزی خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی سازمان حمایت در صورت درخواست متقاضیان شد.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
نخست وزیر پاکستان دستور رفع مسدودیت ویکی پدیا را صادر کرده و کمیته ای ایجاد کرده تا اقداماتی دیگر به جای محدود و مسدودسازی پلتفرم ها در صورت انتشار محتوای توهین آمیز پیشنهاد کنند.
سازمان مخابرات پاکستان، چهارشنبه گذشته دسترسی به ویکی‌پدیا را کند کرده و به این دایره المعارف آنلاین ۴۸ ساعت مهلت داده بود محتوایی که موهن تلقی می‌شود را حذف کند یا مسدود خواهد شد. ظاهرا ویکی‌پدیا توجهی نکرده و سازمان مخابرات پاکستان هم این سایت را روز جمعه فیلتر کرده بود.
حساب های بانکی باشگاه پرسپولیس همچنان به دلیل سه شکایت بسته است.
حساب باشگاه استقلال درست در زمانی که این باشگاه تصمیم گرفت، مطالبات بازیکنان و مربیان ایرانی اش را پرداخت کند، مسدود شد.
غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.
با اینکه چندی پیش بسیاری از پلتفرم‌ها فیلتر شده، رفع فیلتر شدند اما حالا کلاب هاوس نیز در کنار بسترهایی چون اینستاگرام و واتساپ و گوگل پلی، به دسته پلتفرم‌های مسدود شده پیوسته است.
گفته شده که حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر این شکایت بسته شده و مسؤولان باشگاه در تلاش هستند تا این رفع مسدودی را انجام دهند.
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد: با ایجاد سامانه رفع سوء اثر در بانک مرکزی از این پس مسدودی حساب به عنوان تضمین پرداخت چک‌های بی‌محل عمل خواهد کرد.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات جدید سامانه محچک و رفع سوء اثر از چک های برگشتی را تشریح کرد.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ