یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- معاون اول رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن دنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: ایجاد تفرقه و به چالش کشیدن دستاوردهای سیاسی و اجتماعی کشور از اهداف دشمن است.
تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.
رئیس‌جمهور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشورهای عضو اوپک هستند که در مقابل اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.
رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند.
رهبر انقلاب، همکاری، همدلی وهم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور اعلام کردند و با اشاره به ترتیبات خوب قانون اساسی درباره تشکیل قوای سه گانه افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد که خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ملت‌های مسلمان به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی میان کشورها، ملت‌ها، اقوام و مذاهب اسلامی هستند، اما خدای متعال و رسول گرانقدرش ما را به وحدت و یکپارچگی دعوت کرده‌اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
وزارت خارجه چین از آمریکا خواست تا از مداخله در امور داخلی کشورها به بهانه دموکراسی، دست بردارد.
سخنگوی قوه قضائیه در آستانه آغاز ایام دهه فجر، گفت: ملت ایران هر گونه حرکت تفرقه انگیزانه بر خلاف خواست و اراده عمومی را بر نمی تابد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن و ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم. وحدت و انسجام داخلی هم مال یک گروه و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند؛ آن‌ها شکست خوردند و عصبی هم هستند.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز آتش تفرقه به جان دشمنان افتاده است و به همدیگر بی اخلاقی می‌کنند؛ آن‌ها شکست خوردند و عصبی هم هستند.
تبریز- امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن حتی از یک مسأله فوتبال نیز برای ایجاد تفرقه نمی‌گذرد؛ گفت: باید منیت فردی، گروهی و جناحی را کنار بگذاریم و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاه چراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
یکی از مقامات یمن در صنعا فاش کرد انگلیس برای شکست دادن مقاومت ملت یمن، ایجاد تفرقه و تجزیه این کشور را دنبال می کند.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خودگرایی، دوری از مشترکات و تمرکز بر افراد بجای موضوعات آفت وحدت هستند و غفلت از مؤلفه‌های وحدت، تفرقه را به وجود می‌آورد.
علی کریمی با انتشار تصویری قدیمی از تجلیل توسط مسجدسلیمانی‌ها با لباس محلی، درباره ضرورت جلوگیری از تفرقه بین اقوام ایرانی نوشته است
رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که باید فرصت تفرقه افکنی در مراسم اربعین را از بدخواهان و تفاله های رژیم بعث گرفت.
فیلسوف روس گفت: چنین اقدامات تروریستی برای ایجاد تفرقه و شکاف در بین روس‌هاست، اما تروریست‌ها موفق نخواهند شد. ما به دنبال انتقام نیستیم بلکه پیروزی می‌خواهیم.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.
دبيركل فدراسيون فوتبال می‌گوید تفرقه و دو دستگی در تیم ملی خط قرمز است و آن را تحمل نخواهند کرد.
فعالان بازار ارز در معاملات امروز در حالی شاهد ثبات نرخ دلار در صرافی های بانکی بودند که در بازار آزاد، دلار به روند صعودی ادامه داد.
دادستان تهران به اظهارات تفرقه افکنانه حسن عباسی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ