یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید به درخواست‌ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می‌کردند.
تعدادی از افسران نظامی رژیم صهیونیستی به همکاری خود با نیروهای پلیس پایان دادند.
هرقدر که به زمان مقرر برای برگزاری جلسه کنست در خصوص تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی نزدیک می‌شویم، چندپارگی صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
رئیس اسبق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عمیق‌تر شدن شکاف داخلی در این رژیم اذعان کرد.
بررسی آمارها نشان می‌دهد کارمندان دولت به طور متوسط نزدیک به ۹ میلیون تومان سالیانه مالیات پرداخت کرده‌اند، اما مالیات طلافروشان بسیار ناچیز بوده است.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که آمریکا نشست «نقب» در مراکش را به دلیل طرح رژیم صهیونیستی برای افزایش شهرک سازی‌ها به تعویق انداخته است.
وزیر کشور با اشاره به نقش معلم گفت: آنچه که امروز مطرح می‌شود که ما شاهد شکاف نسلی هستیم از نظر ما قابل قبول نیست، با این حال آنچه که می‌تواند نسل‌ها را به هم پیوسته کند اقدام معلمان است.
وجود قانون تعارض منافع هجوم انتقادات را سوی شهردار تهران گسیل کرده و او را به عقب راند تا به سرعت حکم خود را پس بگیرد و دامادش را از این پست عزل کند. با این حال طی نزدیک به دو سال گذشته زمزمه‌ها حاکی از حضور آقای داماد در طبقه هشتم ساختمان بهشت بود.
نظریه‌پرداز سرشناس آمریکایی با اشاره به شکاف میان دولت کنونی رژیم صهیونیستی و دولت بایدن، به سرکوب‌ها در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرده و گفت که دیوان عالی این رژیم کارنامه افتضاحی در مورد سرزمین‌های اشغالی دارد.
یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به کاهش شکاف جنسیتی در ایران تا ۹۷ درصد گفت: رشد دانش آموختگان زن ایرانی به ۱۷ برابر گذشته ارتقا یافته است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
مشخصا نه آقای رئیس جمهور قبول می‌کنند که افرادی که انتخاب کرده اند، شایستگی لازم را ندارند و نه خود وزرا و مدیران باور دارند که افراد شایسته‌ای نیستند
مرتضی افقه گفت: دهک دهم از جمله افرادی هستند که می توان آنها را ابرثروتمند تلقی کرد؛ طبقه متوسط اما به شدت کوچک شده،‌ حتی می‌توان تا دهک ششم را در دهک درآمدی پایین تلقی کرد.
شکافی امنیتی در وب سایت اداره مالیات ایالت فلوریدا رصد شده که داده های حساس کاربران را فاش کرده است.
نسل جدید خواسته‌های دیگری دارد که برای آن پافشاری می‌کند. از یک طرف سیستم کوتاه نمی‌آید، از طرفی جامعه هم سبک زندگی دیگری را می‌خواهد و این منازعه ادامه پیدا می‌کند. نمی‌توانیم مردم را عوض کنیم. مردم سبک زندگی خود را می‌خواهند و مطالباتی دارند.
مدیر شبکه آموزش گفت: ضریب جینی در دخانیات یک و نیم و در خوراک ۲۰ است اما همین ضریب جینی در توزیع آموزش به ۶۰ می رسد.
اعلام برائت از دشمنان و تجزیه‌طلبان، ضرورتی برای فعالان سیاسی و فرصتی برای ادای دین به نظام است؛ اما اصلاح‌طلبان بارها در این سال‌ها آن را نادیده گرفته و منافع ملی را به خطر انداخته‌اند.
سرمایه اجتماعی ضمن آنکه برآمده از تجربه زیسته افراد و گروه‌ها در یک جامعه است، جامعه را در برابر شکاف‌ها و تعارض‌های ویرانگر حفظ می‌کند. به گونه متقابل، هر گونه شکافی که افراد، گروه‌ها و نهاد‌ها را از یکدیگر دور ساخته و رو در روی یکدیگر قرار بدهد، به فرسایش سرمایه اجتماعی و افزایش خودویرانگری جامعه خواهد انجامید.
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: ایجاد شکاف بین مردم و نظام توطئه دشمنان است.
یک شکاف در اپ اندروید تیک تاک کشف و ترمیم شد که به هکرها اجازه دسترسی به هر حساب کاربری که روی لینکی حاوی بدافزار کلیک کنند، می داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ