شهردار تهران با صدور حکمی محمد شیری را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: پرونده در خصوص این فرد تشکیل و متهم با صدور قرار تأمین منتهی به بازداشت، روانه زندان شد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرپرست شهرداری با تمام توان فعالیت می‌کند، گفت: ما نیز تا زمان قانونی قطعاً باید شهردار را انتخاب و مراحل قانونی انتصاب را دنبال کنیم.
مشهد ـ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: «جواد اصغری» با رأی و نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی به عنوان «سرپرست شهرداری مشهد مقدس» انتخاب شد.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از اجرای دیوار حائل به منظور جلوگیری از صدمه دیدن سازه پل بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.
شهردار تهران طی حکمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منصوب کرد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از آماده شدن طرح های توجیهی برای تولید مسکن در اراضی در اختیار شهرداری در مناطق ۱۴،۱۲،۵ و ۲۰ در قالب مأموریت های قرارگاه جهادی مسکن پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۵ از افتتاح بازارچه خوداشتغالی و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در این منطقه خبر داد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از خدمت‌رسانی خادمان شهرداری در دو شیفت صبح و عصر در شهر کاظمین به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای رأی تعطیلی و تمهیدات برای کارواش‌های آلاینده زیست محیطی در راستای ساماندهی آنها در نواحی پنج‌گانه خبر داد.
پرستو شریف زاده به عنوان سرپرست معاونت پایش و کنترل عملکرد قضائی مرکز حقوقی شهرداری تهران منصوب شد.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها و عدم توانمندی اقتصادی شهروندان به ویژه زوج های جوان از ورود شهرداری تهران به موضوع اجاره داری مسکن خبر داد.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش داوطلبانه ومردمی برای ارائه خدمات بهتر در منطقه ۲ شناسنامه ورزشی دریافت می‌کنند.
سر پرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: مالک ملکی که در نیاوران، به دلیل ساخت و ساز باعث خشک شدن چند اصله درخت شده بود، به جریمه سه میلیارد تومانی محکوم شده است.
سر پرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: مالک ملکی که در نیاوران، به دلیل ساخت و ساز باعث خشک شدن چند اصله درخت شده بود، به جریمه سه میلیارد تومانی محکوم شده است.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در این منطقه محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.
سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: با هدف کاهش آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، به استفاده از آبهای زیرسطحی و همچنین آب خام و حذف تانکر های آبرسان اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ