سرپرست تیم فوتبال جوانان از باشگاه‌ها درخواست کرد که از این تیم قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حمایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی معتقد است پافشاری روی موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها تاثیر منفی روی فوتبال ایران خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.
با اعلام رسمی فیفا، بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۳ به میزبانی عربستانی‌ها برگزار خواهد شد.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد تعداد بازیکنان خارجی هر باشگاه در فصل 2023-2024، از پنج بازیکن به هفت بازیکن افزایش خواهد یافت.
رئیس فدراسیون در پایان گفت: وظیفه فدراسیون ساماندهی روندهای آتی است. در این باره، جلساتی هم به زودی و به سرعت با مدیران مرتبط در باشگاه‌ها گذاشته خواهد شد تا نحوه اجرای این طرح را با هماهنگی خود آن‌ها به سرمنزل مقصود برسانیم و عملیاتی کنیم.
وضعیت حقوقی جدید فیفا زنگ خطر جدیدی برای باشگاه‌های ایرانی خواهد بود.
اعطای تسهیلات به بخش مسکن، کمک زیادی به رشد اقتصادی خواهد کرد؛ چراکه هم به واسطه‌ی ایجاد زنجیره‌ی تامین مالی، سرمایه در گردش بسیاری از بنگاه‌ها را فراهم می‌کند، اما بانک‌ها در این مورد به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند و سهم مسکن از تسهیلات بانکی، تقریباً هیچ است.
با اعلام رسمی فیفا جام باشگاه‌های جهان در سال 2023 به میزبانی عربستان سعودی برگزار خواهد شد.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به ترتیب در شهرهای تهران و اصفهان برگزار خواهد شد.
الهه پورصالح: درست است که من آسیب دیدم، اما دلم خیلی پیش بچه‌ها و تیم‌مان است. شهر گنبد یک شهر والیبال‌دوست است. مردمان این شهر خیلی به والیبال علاقه دارند و واقعاً ما را حمایت و تشویق کردند و صددرصد قهرمانی ما خیلی تأثیرگذار خواهد بود و مردم را خوشحال می‌کند و من مطمئنم با قهرمانی‌مان می‌توانیم نماینده خیلی خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا باشیم.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با درخواست باشگاه‌ها، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال 1401 همانند دور رفت برگزار خواهد شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با درخواست باشگاه‌ها، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ همانند دور رفت برگزار خواهد شد.
فیفا اعلام کرد که جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مراکش برگزار خواهد شد.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، امروز تایید کرد که جام جهانی باشگاه ها از سال 2025 با حضور 32 تیم برتر باشگاهی دنیا برگزار خواهد شد.
قهرمانی مسی و یارانش با اینکه آرژانتین را غرق شادی و افتخار خواهد کرد اما برای تیمهای مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام خبر خوبی نخواهد بود.
تیم والیبال پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم قاره آسیا ماجراجویی خود در جام باشگاه‌های جهان را شروع خواهد کرد.
رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان بهمن ماه با شرکت چند تیم داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه ملی را برای لیگ‌ رده‌های سنی ۱۶ آبان اعلام کرد و به باشگاه‌ها هشدار داد که شرکت نکردن در این مسابقات با جریمه همراه خواهد بود.
هر باشگاهی که بازیکن ملی‌پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ