هادی عقیلی معتقد است پافشاری روی موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها تاثیر منفی روی فوتبال ایران خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گل‌گهر اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با دو مهاجم مدنظر کادرفنی به بن بست خورده است.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه‌ گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
روز گذشته شایعاتی درباره تماس رضا اسدی با هادی عقیلی در فضای مجازی منتشر شده بود.
هادی عقیلی مربی این روزها تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید مذاکره‌ای با سپاهانی‌ها برای حضور در کادر فنی مورایس نداشته است.
هادی عقیلی این روزها در کنار مارینوس اوزونیدیس در حال آماده‌سازی گل‌گهر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر است.
مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل امضا کرد.
هادی محمدی با مدیران باشگاه سپاهان برای پیوستن به جمع طلایی پوشان اصفهانی به توافق دست یافته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه تیمش نیازی به سهمیه پارالمپیک از مسابقات قهرمانی آسیا ندارد، گفت: با این حال مصمم به قهرمانی دوباره این رقابت‌ها هستیم.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون آسیا و اقیانوسیه کاندیدا شد.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
هادی عقیلی به عنوان دستیار ایرانی مارینوس اوزودینیس در گل‌گهر فعالیت خواهد کرد.
هادی عقیلی به عنوان دستیار ایرانی مارینوس اوزودینیس در گل‌گهر فعالیت خواهد کرد.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
خانیکی گفت: ظرفیت‌‎های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش، ولی در لایه‌‎های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته باوجود تغییر ۵۰ درصدی که در ترکیب این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا ایجاد شده، تاکید دارد که پتانسیل تیمش همچنان در حد قهرمانی این رقابت‌ها است.
رئیس فدراسیون تکواندو و پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران از سوی فدراسیون جهانی به عنوان برترین تکواندوکار المپیک ۲۰۰۸ پکن انتخاب شد.
اصلاحات مضمون بزرگی است که هرچند ممکن است ضعف‌ها و ناتوایی‌هایی در بین اعضا و جریان‌های سیاسی اصلاح طلب وجود داشته باشد، اما اصلاحگری و اصلاح طلبی، جریان غالب در جامعه ماست. اگر در فضای رسانه‌ای و فضای دو قطبی‌های سیاسی به صورت مغلوب به آن نگاه شده باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن معذرت خواهی از فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل سوء تفاهمات ایجاد شده، گفت: تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی است.
هادی عقیلی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی حمایت کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع سعودی نوشت: محمد بن سلمان در صحبت های پشت درهای بسته خود، جو بایدن را مورد تمسخر قرار داده و درباره توان عقلی وی ابراز تردید جدی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ