جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، امروز تایید کرد که جام جهانی باشگاه ها از سال 2025 با حضور 32 تیم برتر باشگاهی دنیا برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
تیم‌های آمریکا، ایتالیا، ژاپن و لهستان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان صعود کردند.
تیم ملی فوتبال عربستان می تواند در رقابت های کوپا آمه‌ریکا در سال 2024 شرکت کند.
مرحله نخست رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال 2023 از جمعه هفته جاری به میزبانی ایتالیا در شهر رم و با حضور 12 تکواندوکار از کشورمان آغاز می‌شود.
بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران با حضور در تمرینات بزرگسالان که این روزها در حال آماده شدن برای حضور در لیگ ملت‌های 2023 هستند، تمرینات آن‌ها را آنالیز می‌کنند.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد ایناکی پنیا با حضور در دفتر این باشگاه قراردادش را تا 30 ژوئن سال 2026 تمدید کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با یک تیم در جام تختی که مرحله چهارم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی در سال 2023 است، شرکت خواهد گرفت.
اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2023 از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.
تیم پورشه آلمان در سال 2026 به فرمول یک نخواهد پیوست.
فدراسیون والیبال در سال 1401 با برگزاری 2085 مسابقه داخلی با حضور 602 تیم تمامی رکوردها قبلی را جابجا کرد.
مرحله دوم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2023 درحالی در قروه در حال برگزاری است که 40 کشتی‌گیر از این مرحله مجوز حضور در مرحله بعدی چرخه را به دست خواهند آورد.
مهدی طارمی تنها نماینده ایران در ترکیب منتخب بهترین های سال 2022 قاره آسیاست.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
نخستین رده‌بندی المپیکی تکواندو در سال 2023 از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد و همچون ماه‌های گذشته نمایندگان کشورمان در میان بهترین‌ها حضور ندارند.
سال 2023 می تواند با حضور سه تیم ملی از فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی همراه باشد.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2023 با مسابقات قهرمان کشوری استارت خواهد خورد که تعدادی از کشتی‌گیران از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که هنوز تصمیمی در رابطه با کشتی گرفتن در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2023 نگرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران با میانگین سنی 28.92 در جام جهانی 2022 حضور پیدا می کند.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
برخلاف سال گذشته، این‌بار مدال‌آوران مسابقات جهانی بلگراد زودتر وارد چرخه خواهند شد تا فاصله زیادی بین آنها و حضور در رقابت‌های رسمی ایجاد نشود.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری سارقان النگو‌های زن ۸۱ ساله/ شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین/ دختری در کافه زیرزمینی!/ مرگ دانشجوی ریاضی در سقوط از طبقه هشتم/ قدرت نمایی داماد مسلح برای پدر زن!/ شرط‌بندی برای سرقت از خانه خانم دکتر/ سرقت‌های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!/ پسر آشپز در ایستگاه مرگ
کمپانی آمازون تاریخ پخش «یک قهرمان» را به شکلی برنامه ریزی کرده که بتواند کمپین های تبلیغاتی این فیلم را برای حضور در فصل جوایز سال 2022 اجرایی نماید و در واقع مدیران آمازون برآوردشان این است که فیلم تازه فرهادی در کن یا جوایز سینمایی نظیر اسکار و گلدن گلوب موفق خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ