فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد تعداد بازیکنان خارجی هر باشگاه در فصل 2023-2024، از پنج بازیکن به هفت بازیکن افزایش خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های فصل می‌تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپوليس به دنبال جذب یک گلر برزیلی است.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
فدراسیون فوتبال ترکیه که پیش از این قانون جدید استفاده تیمهای سوپرلیگ این کشور از بازیکنان خارجی را اعلام کرده بود بندهای جدیدی به این قانون اضافه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
خبری که با اعلام مهدی تاج طی روز‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته بود، به صورت رسمی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تصویب رسید.
خبری که با اعلام مهدی تاج طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته بود، به صورت رسمی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تصویب رسید.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از مشخص شدن تعداد سهمیه باشگاه ها برای جذب بازیکنان خارجی فصل آینده خبر داد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش می‌دهد.
رییس فدراسیون فوتبال از افزایش تعداد سهمیه بازیکنان خارجی برای لیگ بعدی خبر داد.
پاکو خمس ترکیب تیمش برای دیدار با نساجی را معرفی کرد.
افزایش قیمت قرارداد بازیکنان از هم‌اکنون به چالشی بزرگ برای مدیران باشگاه‌ها تبدیل شده و آنها برای مهار بازار به دنبال طرح‌هایی در این زمینه هستند.
کمیته برگزاری مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، قصد دارد تعداد سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم را افزایش دهد.
محمدرضا زنوزی می‌گوید علاوه بر 20 بازیکن بزرگسال، سازمان لیگ باید سهمیه جذب چهار بازیکن خارجی را هم بدهد.
زنوزی می‌گوید با ادامه این روند، او قرارداد پاکو خمس را برای فصول آینده نیز تمدید خواهد کرد.
تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه تراکتور یک بازیکن با کیفیت خارجی جذب می‌کند، گفت: ما یک سهمیه آزاد بازیکن خارجی داریم.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که بازیکن خارجی به صورت نامحدود در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
پاکو خمس به دنبال این است که از چهارمین سهمیه بازیکن خارجی تراکتور هم استفاده کند.
میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور گفت: چند هزار نانوایی در کشور پیدا کردیم که وجود خارجی ندارند ولی سهمیه آرد دریافت می‌کنند.
قربان بردیف تصمیم گرفت آخرین سهمیه لیست بزرگسالان خود را به محمدرضا عباسی اختصاص بدهد.
با اعلام سرپرست تیم سپاهان تکلیف سهمیه خارجی باقی‌مانده این تیم تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان جذب شده همگی با نظر مورایس به تیم آمده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ