سازمان لیگ فدراسیون والیبال آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه ملی را برای لیگ‌ رده‌های سنی ۱۶ آبان اعلام کرد و به باشگاه‌ها هشدار داد که شرکت نکردن در این مسابقات با جریمه همراه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
محمدرضا کشوری‌فرد اعلام کرد باشگاه‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را برای سال دوم با رقم بالاتری بسته‌اند، به مشکل خواهند رفت.
روند حرفه‌ای سازیِ باشگاه‌های ایران به لطف فشارهای AFC در حال اجراست.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها درخواست کرد به بیانیه‌نویسی علیه یکدیگر پایان بدهند.
تیم های لیگ برتری تا بیستم تیرماه فرصت دارند، آمادگی خود را برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اعلام کنند.
پپ گواردیولا به باشگاه‌‌های لیگ برتر طعنه زد و گفت که سیتی باید به دسته چهارم سقوط کند، ولی قبل از آن اجازه دهند از خودشان دفاع کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، باید قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شود تا بتواند با خیال راحت به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها بابت بدرفتاری و هجمه علیه داوران هشدار داد.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران دغدغه‌ی مهمی در خصوص درآمد باشگاه‌های فوتبال داشت که به زعم خودش برآورده نشدن آن در آینده نزدیک کار را دشوار می‌کند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران دغدغه‌ی مهمی در خصوص درآمد باشگاه‌های فوتبال داشت که به زعم خودش برآورده نشدن آن در آینده نزدیک کار را دشوار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ