اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور برزگر با حضور در اردوى تيم ملى كشتى آزاد جوانان، نكات كليدى را براى شاگردان محسن كاوه بيان كرد.
منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) گفت: مداح می‌تواند جلوی نظام بایستد، اما وقتی پای این نظام ۳۰۰ هزار خون ریخته شده است، نظام برنمی‌گردد، اما آبروی ما ریخته می‌شود.
این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت و مثلاً در پلاکارد‌ها باید پیام را بیان کرد. در هیأت می‌توان غیر از پرچم اهل بیت (ع)، در یک پرچم هم شعار‌ها و حرف‌های خود را برای حجاب و ربا بیان کرد.
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
علیرضا منصوریان سرمربی فولاد، در پروازی که بازیکنان هوادار را از تهران به اهواز می‌برد، حضور داشت.
علیرضا منصوریان یکی از آن دسته مربیان است که جزء نبازها مقابل برانکو‌ ایوانکوویچ قلمداد می‌شود.
در کادر فنی فولاد، بازیکنان سابق تیم ملی حضور دارند و به منصوریان کمک می‌کنند.
مرتضی منصور مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر به دلیل توهین به رئیس الاهلی، راهی زندان شد.
مرتضی منصور مالک زمالک که به انجام رفتارهای عجیب معروف است، اعلام کرد که می خواهد از لیگ کنار بکشد.
منصور برزگر چند روز بعد از مصاحبه انتقادی از علیرضا دبیر در خانه کشتی و در جمع ملی پوشان حاضر شد.
آرزوی منصور برزگر در دیدار با حسن یزدانی
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد از ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد از ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادوار مختلف تاکید کرد: هر چه دانش و تجربه مربیان تیم ملی بیشتر باشد به سود سرمربی تیم ملی برای کسب نتیجه خواهد بود.
نفر اول وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، بهبود عملکردش در مسابقات کشوری محصول مشترک تمریناتی است که زیر نظر منصور برزگر و محمدحسن محبی انجام داده است.
عباس جدیدی در پاسخ صحبت‌های منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: احترام زیادی برای بزرگتر‌های خودم قائل هستم، اما من منظور ایشان را متوجه نمی‌شوم. در هرحال مختار است آن طور که دوست دارد صحبت کند، اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
استاد منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح گفت: اینگونه قدرشناسی و تجلیل از یک مربی بی سابقه بود.
استاد منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح گفت: اینگونه قدرشناسی و تجلیل از یک مربی بی سابقه بود.
منصور ارضی خطاب به مداحان اظهار داشت: اگر بنا دارید حرف و سخن سیاسی بزنید، به روزنامه‌ها بروید، بنویسید و فریاد بزنید. این شغل که خدا به شما داده است، مأموریت دیگری دارد.
شیخ منصور بن‌زاید مالک منچسترسیتی ممکن است با تحریم و جریمه روبه‌رو شود.
نظر منصور برزگر درباره شکست یزدانی و طلای قاسمپور
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
منصور چاوشی با پیشنهاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور کشورمان به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ