منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) گفت: مداح می‌تواند جلوی نظام بایستد، اما وقتی پای این نظام ۳۰۰ هزار خون ریخته شده است، نظام برنمی‌گردد، اما آبروی ما ریخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان امور اراضی کشور نسـخه نهایی منشور پروژه پنجره واحـد مدیریت زمین را ابلاغ کرد.
ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به بیانیه پایانی گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، مطرح کرد: با توجه به روابط راهبردی و استراتژیک تهران و مسکو و منشور سازمان شانگ‌های در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور‌های عضو انتظار جدی ملت عزیز ایران و ملل مسلمان منطقه از مسکو تصحیح و اصلاح عاجل موضع اخیر است.
رئیس دادگستری استان تهران، «عدم طرح دعوا» و «عدم پیگیری متناسب حقوقی» از سوی دستگاه‌های دخیل در حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی را از ضعف‌های موجود به‌ منظور صیانت از حقوق بیت‌المال دانست.‌
عباس عبدی از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواست تا به ادعای منصور ارضی رسیدگی کند.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین برای پایش اراضی دولتی به منظور مقابله با زمین‌خواری خبر داد.
این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت و مثلاً در پلاکارد‌ها باید پیام را بیان کرد. در هیأت می‌توان غیر از پرچم اهل بیت (ع)، در یک پرچم هم شعار‌ها و حرف‌های خود را برای حجاب و ربا بیان کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی گفت: ۱۷۵۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کشور در راستای اجرای احکام قطعی مقامات قضایی و به منظور حفظ کاربری در سال ۱۴۰۱ قلع و قمع شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای مالکان بخش خصوصی به منظور ساخت و ساز در راستای این طرح امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است.
شعب منتخب ارزی بانک های عامل و صرافی‌های منتخب فروش ارز در روزهای تعطیل 29 اسفندماه تا 4 فروردین 1402 به منظور ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال خواهند بود.
یک متخصص ژنتیک، بر اهمیت تهیه شناسنامه اطلاعات ژنتیکی افراد به منظور تشخیص و پیشگیری از بروز برخی بیماری‌های وراثتی تاکید کرد.
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: باگذشت یک سال از درگیری روسیه و اوکراین چشم‌اندازی برای پایان آن دیده نمی شود و ایران خواهان پایبندی همگان به منشور ملل متحد از جمله تمامیت ارضی کشورها است.
آذر منصوری نوشت: تنها راه خروج از بن‌بست، اتکا به ظرفیت‌ها و نیروی داخلی ایران است که به دنبال تامین و تضمین دخالت آزاد مردم در تعیین سرنوشت خود و اعتلای ایران و نگران در خطر افتادن تمامیت ارضی ایران هستند. راه‌حل عملی عبور از این بحران اصلاح بنیادین رفتار‌ها و ساختار‌ها و رویکرد‌های حکمرانی در راستای تامین خواست مردم و تحقق حق حاکمیت ملی است.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، به منظور ایجاد سهولت در ارایه خدمات و مجوزهای زمین و مدیریت و پایش بهینه اراضی خبر داد.
رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: سازوکارهایی فراهم شده تا انتقال و رفع تعهد ارزی، از طریق واریز ارز به حساب بانک مرکزی ایران در عمان و دریافت ارز در ایران به منظور رفع تعهدات، تسهیل شود.
مدیرکل دفتر تجارت وزارت جهادکشاورزی گفت: میزان تعهدات ارزی صادرات چهار محصول کشاورزی به منظور تسهیل صادرات کاهش یافت.
وزیر جهاد کشاورزی سرپرست جدید سازمان امور اراضی کشور را منصوب کرد.
رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی امروز محمد آرام را به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی منصوب کرد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.
با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی جدید بانک مرکزی منصوب شد.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق گواهی ارزی با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
منصور ارضی خطاب به مداحان اظهار داشت: اگر بنا دارید حرف و سخن سیاسی بزنید، به روزنامه‌ها بروید، بنویسید و فریاد بزنید. این شغل که خدا به شما داده است، مأموریت دیگری دارد.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ