دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
اگر از طرفداران مک بوک‌های اپل هستید، شاید برایتان جالب باشد که اولین لپ تاپ اپل، شکست بزرگی را برای این شرکت آمریکایی رقم زد!
ویدیویی نوستالژیک از شرکت جواد خیابانی در مسابقه سی سوال با اجرای زنده یاد حسین باغی را ببینید.
یکی از مهم‌ترین توانایی‌های مارمولک‌ها به چشم‌های آن مربوط می‌شود که البته هر گونه‌ای از مارمولک‌ها ویژگی‌های خاص خود را در این مورد دارند. آفتاب پرست‌ها می‌توانند تخم دو چشم شان را مستقل از هم حرکت دهند تا همزمان به دو جهت متفاوت نگاه کنند.
وقتی در مورد اسلحه‌های جالب و آینده نگر می‌شنوید، اولین افکار شما احتمالاً حول محور فیلم‌های علمی و تخیلی شکل می‌گیرد. خوب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که برخی از این سلاح‌های آینده نگر در واقع وجود دارند.
یکی از کارشناسان و روزنامه نگاران مطرح دنیای خودرو پس از مشاهده تصاویر سانتافه جدید اولین جمله خود را که اتفاقا برای خودش نیز جالب بود مورد اشاره قرار داده است: سانتافه چرا این شکلی شد؟!
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک‌ها) گرامیداشت محمدرضا طالقانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
عکاسی در طبیعت بویژه وقتی سوژه ترکیبی از حیوانات و گیاهان باشد در نوع خود کاری بسیار دشوار و زمان بر است... مجموعه ای که مشاهده می کنید، حاصل ساعت ها انتظار و کار دقیق است. فتوشاپی در کار نیست و تمام این تصاویر بخش هایی از تعامل جالب سنجاب ها و پرندگان با گل ها را روایت می کنند.
فلفل سیاه گیاه رونده گل دهنده‌ای از خانواده فلفل‌سیاهیان، که برای میوه آن کشت می‌شود، که معمولاً به صورت خشک به عنوان ادویه و چاشنی استفاده می‌شود.
اولین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۶۶ برگزار شد.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
کابین جیلی بویو ال جز مهمترین دلایل ارزندگی این خودرو نسب به قیمتی است که همراه خود دارد. کیفیت مناسب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که حالت دو طبقه دارد از جمله شاخص‌های کابین محسوب می‌شوند.
مورچه خواران اغلب با دو حیوان خرطومی یعنی موریانه خوار (خوک خاکی) و اکیدنا یا مورچه خوار خارپشتی اشتباه گرفته می‌شوند. موریانه خوار‌ها پستانداران کوچک آفریقایی، بخشی از خانواده Orycteropodidae هستند.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
میدان حسن آباد از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. سال ۱۳۰۹ ساخت بنا‌های دور میدان با گنبدهایشان به پایان می‌رسد و به همین مناسبت میدان هشت گنبد نام می‌گیرد. هشت گنبد، مدتی ملک‌المتکلمین نام گرفت، پس از پیروزی انقلاب میدان سی و یک شهریور نامیده شد و در نهایت نام آن به همان حسن آباد برگشت./ منبع: کجارو
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
شیولوچ، یکی از بزرگ‌ترین آتشفشان‌های کامچاتکا با ارتفاع قله ۳۲۸۳ متر، همچنان یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های در روسیه است.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک پس از انتخاب به عنوان رئیس این کمیته واکنش جالبی به حاضران در مجمع داشت.
در ادامه بازی‌های دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوومیدانی دخترانی ایرانی مقام‌های چهارم و سوم را کسب کردند.
تینا رحیمی اولین بوکسور زن مسلمانی بود که به عنوان نماینده استرالیا در بازی‌های کشور‌های مشترک المنافع که هفته گذشته در بیرمنگام انگلستان آغاز شد، توجه عمومی را به خود جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ