تصاویر جدید از فولادشهر نشان می‌دهد که ساپینتو در طول بازی با ذوب‌آهن و از طریق تماس تلفنی، با دستیارانش در ارتباط بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
حتی تماس تلفنی اشتباه کریستیانو رونالدو هم به سرعت در فضای مجازی همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.
برادر ۲۰ ساله مقتول به نام حامد که با پلیس تماس گرفته بود ضمن اعتراف به قتل خواهرش در بازجویی‌ها گفت: حدود یک سالی بود که خواهرم مهناز از شوهرش قهر کرده و به خانه پدری ام برگشته بود، اما از مدتی قبل به رفتار‌های او مشکوک شده بودم. به همین خاطر مخفیانه نرم افزاری روی تلفنش نصب کردم و متوجه شدم روابط نامناسبی دارد.
رئیس جمهوری مصر به شکل تلفنی با رئیس جمهور سوریه و نیز نخست وزیر عراق گفتگو کرد.
رئیس جمهور اوکراین در تماس تلفنی خود با رئیس جمهور آمریکا خواستار دریافت تسلیحات دوربُرد شد.
وزرای امور خارجه ایران و سوئد در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه و موضوعات مورد علاقه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
فرزند حمید نوری از تماس تلفنی پدرش با خانواده پس از یک سال خبر داد.
علی پروین پس از قهرمانی این تیم با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی تلفنی تماس گرفت و به آنها تبریک گفت
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
تسنیم : سه‌ شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.
رئیس جمهور عراق تلفنی با نخست وزیر کویت گفتگو کرد.
مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند عصر امروز در تماس تلفن با دریابان شمخانی توافق ایران و عربستان را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور با قدردانی از هدایت‌های و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت، تاکید کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
وزیر خارجه سوریه تماس تلفنی از همتای تونسی خود داشت که در جریان این تماس تلفنی وزیر خارجه تونس با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
بشار اسد تماس تلفنی از همتای الجزایری خود دریافت کرد که در آن عبدالمجید تبون از حمایت کشورش از سوریه خبر داد.
دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی در تماس تلفنی با همتای سوری خود، با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
رئیس جمهور کشورمان با همتای سوری خود تلفنی گفت وگو کرد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان بر همکاری های مشترک و حفظ روابط راهبردی دو طرف تاکید کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
مدیرعامل استقلال طی تماسی تلفنی با 3 بازیکن ملی‌پوش این تیم برای آنها در جام جهانی قطر آرزوی موفقیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ