اخیراً شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ _ Samsung Galaxy S ۲۳ منتشر شده است. اما برجسته‌ترین مشخصه این دستگاه که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده، دوربین بی‌نظیر آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان مصری یک گونه جدید از نوعی نهنگ مینیاتوری منقرض‌شده را کشف کردند و نام پادشاه توت را روی آن گذاشتند.
A۳۸۰ پادشاه هواپیماهای مسافربری است. این بزرگترین جت تجاری است که تاکنون ساخته شده است. پرواز با هواپیمای ایرباس A۳۸۰ چه پرواز روی اقیانوس اطلس باشد، چه اقیانوس آرام و چه پرش ۴۰ دقیقه‌ای، سطح جدیدی از تجمل را برای مسافران به ارمغان آورده که در هواپیماهای دیگر غیرممکن است.
متخصصان و کارشناسان با استفاده از بقایای به جا مانده از مردم گذشته، چهره آن‌ها را بازسازی کرده‌اند. برخی از این افراد، یک انسان معمولی و برخی دیگر به خانواده‌های اشراف و سلطنتی تعلق داشتند و یا حتی پادشاه و ملکه بودند.
روز گذشته چارلز سوم در ۷۴ سالگی رسما پادشاه بریتانیا شد. تصویری از دوران کودکی وی در کنار محمدرضا پهلوی در هنگام سفر به ایران را مشاهده کنید.
در طولِ حکومتِ رامسس دوم (در حدود ۱۲۷۹ قبل‌ازمیلاد تا ۱۲۱۳ بعدازمیلاد)، فرقه مجسمه‌پرستی که به پرسشِ مجسمه پادشاه اختصاص داشت، در دارالمدینه رواج یافت. میتلند می‌نویسد پرستش فرعون و ساختِ مجسمه‌هایی که او را بازنمایی می‌کردند، توسطِ خاندان‌های سلطنتی تبلیغ می‌شد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
مراسم جشن حنابندان دختر پادشاه اردن با حضور خانوادخه سلطنتی برگزار شد.
در سال ۱۲۰۳ زمانی که فیلیپ دوم، پادشاه فرانسه، برای تصرف کوه تلاش کرد، بخشی از صومعه در آتش سوخت. وی با پرداخت هزینه ساخت صومعه‌ای که به نام La Merveille (شگفتی) شناخته می‌شود، این مساله را برای راهبان جبران کرد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
پوران دخت یا بوران دخت ملکه ایران و دختر خسرو پرویز بود. بوران دخت نخستین پادشاه زن دنیا نیز است که در سال ۶۲۹ میلادی بر تخت سلطنت ساسانیان نشست. جالب اینجاست که از دوران سلطنت وی سکه‌های طلا و نقره باقی مانده است.
تویوتا لندکروزر را بسیاری از ما می‌شناسیم. اگر هم شناخت دقیقی از آن نداشته باشید، حداقل چندین بار نامش را شنیده‌اید. این خودرو در ایران طرفداران بسیاری دارد.
متخصصان و کارشناسان با استفاده از بقایای به جا مانده از مردم گذشته، چهره آن‌ها را بازسازی کرده‌اند. برخی از این افراد، یک انسان معمولی و برخی دیگر به خانواده‌های اشراف و سلطنتی تعلق داشتند و یا حتی پادشاه و ملکه بودند.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
چارلز سوم پادشاه فعلی انگلیس در ژانویه ۱۹۷۴ وارد نیروی دریایی شد و تا تا اواخر سال ۱۹۷۶ در آنجا خدمت کرد.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
رونمایی انگلیس از سکه‌هایی با تصاویر پادشاه جدید
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
ملکه الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا که حکومتش هفت دهه طول کشید، پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. پسر بزرگ او، چارلز، اکنون پادشاه شده است. چارلز از سال ۱۹۵۲ پادشاه در انتظار بوده است که در تاریخ بریتانیا یک رکورد است.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
همچنین، این کلاغ‌ها اجازه ترک محوطه برج لندن را ندارند، زیرا اگر این اتفاق رخ دهد، پادشاهی سقوط خواهد کرد. از این رو، همواره حداقل شش کلاغ باید در برج لندن سکونت داشته باشند.
تازه ترین تصاویر تلسکوپ فضایی جیمز وب از سیاره مشتری این غول گازی را با جزئیات و وضوح خیره کننده‌ای که پیش از این هرگز ندیده بودیم نشان می‌دهد.
تازه ترین تصاویر تلسکوپ فضایی جیمز وب از سیاره مشتری این غول گازی را با جزئیات و وضوح خیره کننده‌ای که پیش از این هرگز ندیده بودیم نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ