برخی تصاویر جعل عمیق شده تاکنون چندین بار خبرساز و فراگیر شده‌اند، مانند ویدیویی که نشان می‌داد ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورش می‌گوید تسلیم روسیه شوند یا کلیپی از ایلان ماسک که برای تبلیغ سرمایه‌گذاری و البته برای کلاهبرداری بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام یادبود خود به مناسبت بمباران اتمی ناکازاکی نسبت به خطر فاجعه هسته‌ای در جهان هشدار داد.
دستیار دبیرکل سازمان ملل نسبت به طولانی شدن جنگ در سودان هشدار داد.
سازمان ملل متحد نسبت به افزایش چشمگیر حملات شهرک نشینان اشغالی به مردم و اموال فلسطینی در کرانه باختری اشغالی هشدار داد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل نسبت به افزایش نگران‌کننده شمار آوارگان جنگ سودان هشدار داد.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد هشدار داد که حداقل ۱۵.۳ میلیون نفر در افغانستان با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که موضوع افزایش تعداد رانده شدن مهاجران توسط یونان در وضعیت هشدار قرار دارد.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل با هشدار به تهدیدات علیه ثبات جهانی نسبت به ادامه تشدید جنگ در اوکراین هشدار داد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری واکنش نشان داده و درباره خارج شدن کنترل اوضاع امنیتی کرانه باختری به شدت هشدار داد.
کمیته تحقیق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد درباره طرح این رژیم در راستای الحاق کرانه‌باختری هشدار داد.
یک مقام سازمان ملل متحد درباره خطر آوارگی و بی‌خانمانی صدها نفر از اهالی قدس اشغالی، هشدار داد.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
سازمان ملل با بحرانی توصیف کردن وضعیت سودان هشدار داد: سودان به نقطه ورشکستگی داخلی نزدیک می‌شود.
فرجی‌راد گفت: واکنش ایران در برابر اعتراضات اخیر ایران یکی از مسائلی است که مورد توجه اروپایی‌ها قرار دارد. چند بار تاکنون مسائل حقوق بشری مورد اشاره مقام‌های ارشد اروپایی قرار گرفته است. در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو هم قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب شد. تا زمانی که در داخل مفاهمه‌ای صورت نگیرد و از شتاب اختلافات داخلی کم نشود و در خارج هم افکار عمومی علیه ایران فعال باشد، طبیعتا این تنش‌ها ادامه پیدا می‌کند.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
پس از صدور دستورات جدید گروه طالبان و ممنوع کردن تحصیل زنان در دانشگاه‌ها و کار زنان در سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، نمایندگان سازمان ملل با چندین مقام گروه طالبان دیدار کرده‌اند و از پیامد‌های منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی، هشدار داده‌اند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تشدید تنش در اوکراین هشدار داد و از همه طرف ها خواست تا اقداماتی که به اشتباه محاسباتی منجر می شود، پرهیز کنند.
سازمان ملل متحد اعلام کرد در حال اعزام تیمی برای کمک به تحقیقات است؛ درحالی‌که دولت بایدن هم به کرملین درباره استفاده از سلاح‌‌های غیرمتعارف برای معکوس کردن حمله موفق نیروهای اوکراینی هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به پیامدهای انسانی اقدامات اوکراین در نبرد با این کشور هشدار داد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه بحران سیاسی در سودان هشدار داد و از عبدالفتاح البرهان خواست از سیاست کناره گیری کند.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه نسبت به خطر بروز قحطی در سومالی تا پایان سال جاری میلادی هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ