جوزپ بورل، مسئول گفت: ما به حمایت‌های نظامی خود از اوکراین و ارسال تسلیحات ادامه می‌دهیم و آن را افزایش خواهیم داد. همچنین، چگونگی اعمال اقدامات محدودکننده جدید علیه روسیه را بررسی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه اروپا در راستای رویکرد ضد روسی خود، تحریم‌های جدید علیه این کشور وضع کرد.
اتحادیه اروپا شش فرد حقیقی و بخش دیگری از صنایع پهپادی ایران را به اتهام مشارکت در جنگ روسیه علیه ایران و همچنین حمایت نظامی از سوریه تحریم کرد.
وزیر خارجه آلمان از تصمیم اتحادیه اروپا به منظور اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران با محوریت اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز چهارشنبه نخستین دور گفتگو‌ها بر سر تحریم‌های تازه پیشنهادی در خصوص تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را که احتمالا برخی شرکت‌های چینی و ایرانی را هدف قرار خواهد داد، آغاز کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعتراف کرد که این بلوک برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، دیگر گزینه‌های زیادی ندارد.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
اتحادیه اروپا در بسته جدید تحریم ها علیه روسیه، نام چند نهاد و شرکت ایرانی را به بهانه حمایت نظامی از مسکو در فهرست تحریم قرار داده است.
کمیسیون اروپا با اعلام این که ممنوعیت‌های جدیدی برای صادرات «فناوری‌های حساس، دومنظوره و پیشرفته‌ای» اعمال شده است که به توامندی‌های ارتش روسیه کمک می‌کند، افزود: این اقدام برای اولین بار، شامل هفت نهاد ایرانی می‌شود.
رویترز به نقل از وزیر خارجه لوکزامبورگ گزارش داد اتحادیه اروپا قصد دارد تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کند.
جزئیات تحریم‌ها هنوز توسط اتحادیه اروپا منتشر نشده است. برخی رسانه‌ها از افزودن نام ۳۷ شخص و نهاد به فهرست جدید تحریم‌ها خبر می‌دهند. ساعاتی پیش وزیر امور خارجه لوکزامبورگ ادعا کرد که ۵۰ نام در فهرست‌جدید قرار دارند.
مقامات اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کردند که به بهانه‌های حقوق‌بشری تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید تحریم‌های تازه اتحادیه اروپا علیه این کشور، صرفاً مشکلات درونی این اتحادیه را وخیم‌تر می‌کند.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
اتحادیه اروپا امروز تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کرد.
وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفت: ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
وزیر خارجه اوکراین می‌گوید که اتحادیه اروپا باید تمام تردیدهای خود درباره تحریم‌های ضدروسی را کنار گذاشته و تحریم‌های جدید علیه این کشور را تصویب و تشدید کند.
وزارت خارجه اعلام کرد: تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص تحت تحریم به جمهوری اسلامی ایران و توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران است.
تصویب این تحریم‌ها در حالی است که چند مقام و دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواستند نامشان فاش شود، به نشریه آمریکایی پولیتیکو گفته بودند به دلیل ادعای «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه»، پنج فرد و سه نهاد ایرانی هدف تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
اتحادیه اروپا چند فرد از جمله الکساندر دوگین فیلسوف روسیه را تحریم کرد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
گرگلی گولیاس، رئیس دفتر نخست وزیر مجارستان در واکنش به بسته جدید احتمالی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه از عدم حمایت برخی کشورهای اروپایی از جمله مجارستان از آن خبر داد.
بسته‌ای جدید از تحریم‌ها علیه روسیه اعمال خواهد شد و کمیسیون اروپا همچنین خواهان تعیین سقف بر قیمت نفت روسیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ