مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از بحران‌های سه‌ گانه پیش روی این اتحادیه پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واژه مردم به نحو اطلاق در جای‌جای قانون اساسی از مقدمه تا پایان آن، بار‌ها تکرار شده است. ملاحظه اصول متعدد نشان می‌دهد که از نظر قانون اساسی، تمامی ایرانیان از هر دین و آیین و قوم و زبان و جنسیتی، در دایره شمول واژه مردم بوده و دارای حقوق مساوی در کلیه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستند.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور دریافت کند.
مدیر فنی تیم والیبال جوانان ایتالیا گفت: تیم ایران به واسطه توان جسمی و ذهنی فشار زیادی به حریفان وارد می‌کند.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، به شایعاتی که پیرامون انتقال او به لیگ عربستان مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به سه امتیاز بازی با مس کرمان دیدگاهی متفاوت نسبت به خبر منتشر شده از سوی باشگاه دارد.
نخستین ترکیب تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
نخستین ترکیب تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
مربی پیکان می گوید این باشگاه یک مجموعه مولد در فوتبال ایران است و باید از پیکان به این خاطر حمایت کرد.
جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت:یکی از ابزارهای اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته و در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ که موجب مانایی نظام به رغم همه اتفاقات سختی که با آن مواجه بوده، اپوزیسیون فشل آن بوده است.
وزیر خارجه عراق در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی اظهارنظر کرد.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه نیازمند بازنگری در چرایی حوادث تلخ ایام اخیر هستیم، گفت: دیدگاه جمهوری اسلامی در خصوص جایگاه زنان بسیار مترقی است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
نماینده تهران: اشاره رهبری به سابقه حضور زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حکایت از اعتقاد قلبی ایشان به حضور و اثرگذاری زنان در حوزه‌های مختلف دارد و این نگاه باید سرلوحه عمل مسئولین باشد.
وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
وزیر کشور گفت:حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.
داستان مخالفت با اینماد اجباری همچنان ادامه دارد و برخی افراد که فقط به منفعت شخصی خود فکر می‌کنند این الزام قانونی را پیراهن عثمان کرده و هر از گاهی آن را بر سرچوب انتقاد می‌چرخانند.
روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برخی شبهات ایجاد شده پس از سخنرانی عزت‌الله ضرغامی در دانشگاه صنعتی شریف، در اطلاعیه‌ای دیدگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را درباره «حجاب» تبیین کرد.
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران از آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و بازگشت آن‌ها به آذربایجان حمایت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت بازیکنان قدیمی تیم ملی عناد و کینه‌ورزی را کنار بگذارند و از این تیم حمایت کنند.
جنبش انصارالله یمن دیدگاه خود را درباره آتش بس این کشور، به سازمان ملل متحد اعلام کرد.
به رسالتش فرستاد. در حالی که مردم گمراهانی حیرت زده، و در فتنه فرو افتاده بودند. هوا و هوس آنان را بر خود غوطه ور، و کبر و نخوت از طریق صوابشان منحرف ساخته، جاهلیت تاریک آنان را سبکسر و در کارها متزلزل و حیران نموده بود، رسول الله(ص) نصیحت و نیکخواهی را به حد اعلی رسانید و به راهشان آورد و به حکمت و اندرز نیکو آنها را به راه خدا فراخواند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ