بارسا تمرکزش را روی اوناحی گذاشته تا بلکه بتواند او را در ژانویه به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی حسینی پس از پیروزی آلومینیوم از عملکرد بازبکنانش دفاع کرد و معتقد بود اشتباهات فردی با گذشت زمان حل خواهد شد.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی پس از عملکرد نه چندان خوب کارلوس هرناندز، با این سرمربی اسپانیایی قطع همکاری کرد.
اندکی پس از اینکه نخست وزیر عراق، مدیر فرودگاه بغداد را مورد شماتت قرار داد، منابع عراقی از استعفای این مقام مسئول عراقی خبر دادند.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
روزنامه‌های انگلیسی پس از پیروزی رئال مادرید برابر چلسی از عملکرد خوب کریم بنزما، ستاره این تیم، تمجید کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع امروز، در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی کشتی جام رومن دیمیتریف، گفت: نتایج خوب کشتی ایران در این مسابقات مورد تمجید مسئولان روش قرار گرفت.
این بازیکن نروژی اعلام کرد که از نتایجش در مسابقات راضی است چرا که این شطرنج‌باز پس از دو شکست متوالی در بین چهارده شطرنج باز، در جایگاه دهم ایستاده بود اما در ادامه مسابقات، با عملکردی خوب نهایتا دوم شد.
عملکرد پیام نیازمند همانی است که سپاهانی‌ها پس از بازگشت از پرتغال انتظارش را داشتند.
عملکرد سولومون جسی مارچ، ستاره برایتون، تحسین بسیاری را در چند هفته اخیر به همراه داشته است.
عملکرد ضعیف دله آلی باعث شد او در دقیقه 30 دیدار با یک تیم دسته سومی، تعویض شده و از سوی هواداران هو شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.
در اینکه تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن نسبت به دوره گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت شکی نیست، اما انتقادات مدعیان پس‌داده نیز در جای خود عجیب بود.
عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان مربی بارسلونا پس از گذشت یازده هفته از لالیگا قابل قبول بوده است. آمار او از لوئیس انریکه بهتر بوده ولی پشت سر ارنستو والورده و تاتا مارتینو قرار می گیرد.
روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به عملکرد بی نظیر مهدی طارمی در مسابقاتی پرداخته که او پس از غیبت، دوباره در ترکیب تیمش به میدان رفته است.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
محمدرضا گرایی شب گذشته در حالی که عملکرد خوبی در سه دقیقه اول مسابقه داشت، در سه دقیقه دوم مغلوب حریف صربستانی خود شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: با عملکرد خوب بازیکنان موقعیت خاصی به هوادار ندادیم و پنالتی این تیم هم درست نبود.
علی‌محمد نمازی گفت: تا الان همه مشکلات ذیل تحریم‌ها پوشش داده می‌شد و حالا مدیریت اقتصادی جلو می‌آید و همه عملکرد اقتصادی دولت را قضاوت می‌کنند و به نوعی عملکرد اقتصادی دولت زیر ذره‌بین می‌رود.
عملکرد سردار آزمون در ترکیب تیم بایرلوکوزن آنقدر نا امید کننده بوده است که خبر می‌رسد باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا در روز‌هایی که سردار نمایش خوبی در ترکیب تیم ندارد مهاجم دیگری به جای وی وارد زمین شود.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.
هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از یک فصل نه چندان خوب در مصاف روز گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد.
انتقال توده گرد و غبار از مرزهای غربی به ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ