عملکرد ضعیف دله آلی باعث شد او در دقیقه 30 دیدار با یک تیم دسته سومی، تعویض شده و از سوی هواداران هو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از عملکرد ضعیف در گرندپری بریتانیا مدیر تیم فراری به جبران نتیجه این تیم در مجارستان امیدوار است.
پس از عملکرد ضعیف "نیک د وریس" راننده تیم آلفاتاوری "دنیل ریکاردو" راننده رزرو ردبول جای او را خواهد گرفت.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان که پس از جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد انتقادهای زیادی را روانه این تیم کرده است.
اندکی پس از اینکه نخست وزیر عراق، مدیر فرودگاه بغداد را مورد شماتت قرار داد، منابع عراقی از استعفای این مقام مسئول عراقی خبر دادند.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع امروز، در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی کشتی جام رومن دیمیتریف، گفت: نتایج خوب کشتی ایران در این مسابقات مورد تمجید مسئولان روش قرار گرفت.
عملکرد پیام نیازمند همانی است که سپاهانی‌ها پس از بازگشت از پرتغال انتظارش را داشتند.
عملکرد سولومون جسی مارچ، ستاره برایتون، تحسین بسیاری را در چند هفته اخیر به همراه داشته است.
بارسا تمرکزش را روی اوناحی گذاشته تا بلکه بتواند او را در ژانویه به خدمت بگیرد.
شاهرخ بیانی پس از حذف تیم ملی ایران از مسابقات جام جهانی، به انتقاد از عملکرد کارلوس کی‌روش پرداخت.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
در اینکه تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن نسبت به دوره گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت شکی نیست، اما انتقادات مدعیان پس‌داده نیز در جای خود عجیب بود.
جرارد پیکه که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال ملی خداحافظی کرده‌ بود، حال با وجود عملکرد ضعیفش در تیم بارسلونا، نامش در میان اسامی بازیکنان اعزامی به جام‌جهانی قطر دیده‌ می‌شود.
عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان مربی بارسلونا پس از گذشت یازده هفته از لالیگا قابل قبول بوده است. آمار او از لوئیس انریکه بهتر بوده ولی پشت سر ارنستو والورده و تاتا مارتینو قرار می گیرد.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
محمدرضا گرایی شب گذشته در حالی که عملکرد خوبی در سه دقیقه اول مسابقه داشت، در سه دقیقه دوم مغلوب حریف صربستانی خود شد.
حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران با اتفاقات جدیدی همراه خواهد بود از جمله این که برخی مسئولان این تیم کنار گذاشته خواهند شد و بازیکنانی به فهرست اضافه می شوند که عملکرد ضعیفی داشته‌اند.
حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران با اتفاقات جدیدی همراه خواهد بود از جمله این که برخی مسئولان این تیم کنار گذاشته خواهند شد و بازیکنانی به فهرست اضافه می شوند که عملکرد ضعیفی داشته‌اند.
علی‌محمد نمازی گفت: تا الان همه مشکلات ذیل تحریم‌ها پوشش داده می‌شد و حالا مدیریت اقتصادی جلو می‌آید و همه عملکرد اقتصادی دولت را قضاوت می‌کنند و به نوعی عملکرد اقتصادی دولت زیر ذره‌بین می‌رود.
عملکرد سردار آزمون در ترکیب تیم بایرلوکوزن آنقدر نا امید کننده بوده است که خبر می‌رسد باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا در روز‌هایی که سردار نمایش خوبی در ترکیب تیم ندارد مهاجم دیگری به جای وی وارد زمین شود.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.
انتقال توده گرد و غبار از مرزهای غربی به ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ