عملکرد پیام نیازمند همانی است که سپاهانی‌ها پس از بازگشت از پرتغال انتظارش را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴ بانک خصوصی در فصل بهار ۱۴۰۲، میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، اما عملکرد قانونی این بانک‌ها در پرداخت وام ساخت مسکن نزدیک به صفر است.
در شبی که ملی پوشان ایرانی نمایش خوبی در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی اروپا داشتند این آاک و دو لژیونر ایرانی بودند که به مرحله بعدی رفتند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
پرسپولیس باتوجه به شرایط خاص لیست خود، تصمیم به جذب یک گلر برزیلی جوان گرفت.
عملکرد دولت در ایجاد تغییر و تحولات در صنعت خودرو مثبت است
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
اولین جلسه هیئت امنای رصدخانه مهاجرت ایران با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شریف، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ریاست جمهوری و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد.
در تور امریکای بارسلونا درخشش فرمین لوپز در تمرینات همه به خصوص ژاوی را شگفت زده کرده است.
اطلاعات عملکردی اینفلوئنسرها در رسانه‌های کاربرمحور (مانند اینستاگرام و تلگرام) مربوط به سال ۱۴۰۱ برای تعیین مالیات جمع آوری شد و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
علی حاجی‌پور عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در دیدار با بلغارستان را از آن خود کرد.
ماندگار فرزامی‌ با پیروزی ۲ بر یک و شکست نماینده ترکیه، به فینال تور جهانی راه یافت.
پیام نیازمند اگرچه در مصاف با تراکتور نتوانست دوازدهمین کلین‌شیت فصل را تجربه کند، اما باز هم عملکرد مطمئنی در چارچوب دروازه سپاهان داشت.
شیرین هانتر استاد دانشگاه جرج‌تاون گفت: آژانس به‌صورت کامل آزادی عمل ندارد و تا حد زیادی تحت تاثیر فشار‌های اعضای کلیدی است. مسئله این است که آیا این کشور‌ها می‌خواهند مشکلات ایران با آژانس تمام شود؟ البته در داخل ایران هم بسیاری نسبت به عملکرد آژانس مطمئن نیستند و ممکن است موانعی در مسیر اجرای توافقات حاصل‌شده، ایجاد کنند.
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
جواد نکونام سرمربی فولاد با دفاع از عملکرد تیمش مدعی شده که شکستهای این تیم «نتایجی عجیب» بوده‌اند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، در پاسخ به سوالی در مورد سقوط بارسا به لیگ اروپا گفت که آبی و اناری‌ها می توانند بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشند.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، مطمئن است عملکرد این تیم به زودی متحول خواهد شد.
نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جهانی گفت: مطمئن باشید بهترین کشتی‌هایم را در رقابت‌های جهانی صربستان می‌گیرم تا با دست پر به ایران بازگردم.
گئورگی گولسیانی عملکرد خوبی در دیدار مقابل آلومینیوم داشت.
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ