این بازیکن نروژی اعلام کرد که از نتایجش در مسابقات راضی است چرا که این شطرنج‌باز پس از دو شکست متوالی در بین چهارده شطرنج باز، در جایگاه دهم ایستاده بود اما در ادامه مسابقات، با عملکردی خوب نهایتا دوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
باشگاه تراکتور تبریز به دلیل قانونگذاری عجیب سازمان لیگ نمی تواند با یکی از مهم ترین بازیکنان خود قرارداد امضا کند.
رافائل لیائو، ستاره میلان، می‌گوید تصمیم مدیران این باشگاه در اخراج پائولو مالدینی برایش عجیب بوده است.
کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، اعلام کرد که تصمیم فلورین بالوگان برای بازی کردن در تیم ملی آمریکا، به دلیل عملکرد خوب آن‌ها بوده است.
لئوناردو بونوچی از تصمیم باشگاه برای کنار گذاشته شدنش شوکه و ناراحت است.
بروسیا دورتموند تصمیم ندارد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی جیدون سانچو را دوباره به خدمت بکیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد پیراهن نمادین و جذاب شماره 7 این تیم را به یکی از بازیکنان فعلی اهدا کند.
صابر کاظمی در لیگ کویت ماندگار شده است.
بورنموث در اقدامی شوکه کننده دست به اخراج گری اونیل زد، مربی که این تیم را از سقوط نجات داده بود.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.
در حالی که از بارسلونا و الهلال یا الاتحاد عربستان به عنوان مقاصد آینده لیونل مسی صحبت می‌شد او به صورت رسمی به تیم اینتر میامی پیوست.
سعید معروف در آستانه اتخاذ تصمیمی قرار گرفته که قطعا همه را شگفت زده خواهد کرد
دادگاه عالی آمریکا در حال بررسی یک پرونده مربوط به آزادی بیان در شبکه های اجتماعی است تا مشخص شود مقامات اجازه بلاک کردن مردم عادی در این پلتفرم ها را دارند یا خیر.
بازیکنان چلسی از تصمیم مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با گراهام پاتر، سرمربی این تیم، متعجب هستند.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پاریسی‌ها بر تمدید قرارداد لیونل مسی تاکید دارند، اما او تمایلی به این کار نشان نمی‌دهد.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، از تصمیم این باشگاه برای کنار گذاشتنش از فهرست اروپایی بسیار شوکه شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تصمیمی عجیب تمرینات تیمش را ۳ روز تعطیل کرد.
مدافع راست باتجربه فولاد خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد.
با تصمیم ولیعهد و حاکم شارجه، هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء امارات منحل شد.
به گفته ۳ منبع آگاه ویتنام تصمیم دارد قوانین جدیدی برای محدودیت حساب های شبکه اجتماعی وضع کند که می توانند محتوای مرتبط با اخبار را پست کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ