رئیس قوه قضاییه گفت: قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
بورس تهران برای دومین روز متوالی توانست که در مدار مثبت حرکت کند و رنگ سبزی را بر نقشه معاملاتی خود به نمایش بگذارد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: تنها مدار، حق است و سختی کار قضات هم همین است که باید بر مدار حق حرکت کنند.
مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره حادثه پیش آمده در خیابان ستارخان اعلام کرد: پلیس همواره بر مدار اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی حرکت می‌کند
شرکت اسپیس ایکس در آستانه اجرای جسورانه ترین طرح خود یعنی پرواز آزمایشی فضاپیمای استارشیپ برای حرکت به دور مدار زمین است.
مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: شهرداری در خرید قطار ملی ساخته شده توسط محققان جهاد خلف وعده کرده و گرنه این قطار آماده مسافر گیری است.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
مک‌دوول می‌گوید سه ماهواره استارلینک V۲ Mini برای استقرار در مدار عملیاتی خود ارتفاعشان را افزایش داده بودند، اما یک ماهواره از مدار خارج شده است. افراد دیگری هم حرکت ماهواره‌های اسپیس‌ایکس را دنبال می‌کنند. برای مثال اکانت غیررسمی Starlink Insider در توییتر هم می‌گوید ماهواره ۳۰۰۶۲ از مدار سقوط کرده است.
مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تخلفات ناوگان اتوبوس بین‌شهری ناشی از عدم رعایت نحوه حرکت، توقف و سرویس‌دهی وسایل نقلیه ۲۹ درصد کاهش یافته است.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، در مورد دلیل پخش سرود معروف باشگاه لیورپول قبل از شروع بازی امشب توضیح داد.
شهروندان استان تهران فردا صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی وضعیت مدارس و تردد جاده‌ای را بررسی نمایند.
والدین پیکه از دست شکیرا تصمیم به اسباب‌کشی گرفته‌اند. ماجرا از این قرار است که خانه سابقی که پیکه و شکیرا در بارسلونا در آن زندگی می‌کردند و حالا خواننده کلمبیایی در آن مستقر شده؛ دیوار به دیوار خانه والدین پیکه است.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
مدیر روابط عمومی راه آهن گفت: به دلیل یخ زدگی و برودت هوا حرکت تعدادی از قطارهای تهران- مشهد لغو شد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای مهار هم‌تیمی خود حرکت جالبی انجام داد.
وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم با وجود کسب مدال نقره حرکت یک ضرب، در مجموع به عنوان چهارم مسابقات جهانی دست یافت.
وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران به مدال نقره حرکت یک ضرب قهرمانی جهان ۲۰۲۲ رسید.
ملی پوش پرافتخار وزنه برداری ایران در مسابقات دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی جهان در حرکت یک ضرب به عنوان دوم رسید اما در مجموع روی سکو قرار نگرفت.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، با وجود مصدومیت کریم بنزما نام او را از فهرست 26 نفره تیمش خارج نکرده است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
مشهد ـ رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: در آموزش و پرورش باید به سمت تأسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم.
در دور بعد به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد.
رضا بیرانوند ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم به مدال طلای حرکت یک ضرب در بازی‌های کشورهای اسلامی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ