رضا بیرانوند ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم به مدال طلای حرکت یک ضرب در بازی‌های کشورهای اسلامی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند پس از بازی تراکتور استوری‌های جالبی منتشر کرد.
بیرانوند حرفهای جالب توجهی در مورد محمدرضا خالدآبادی، گلر حال حاضر باشگاه استقلال به زبان آورد.
بازیکن پرسپولیس طی روز‌های گذشته مذاکراتی را با استقلال انجام داده، اما برای این کار تصمیمی جدید گرفته است.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی های قدیمی را از نسل های مختلف به حرکت درآورده است.
سرپرست پرسپوليس در صفحه شخصی خود علیرضا بیرانوند را آنفالو کرد تا ماجرای گلر ملی‌پوش با سرخ‌ها عجیب‌تر از قبل دنبال شود.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.
دروازه‌بان پرسپولیس صحبت‌های جالبی درباره حواشی و فحاشی صورت گرفته داشت.
سرمربی استقلال حرف‌های عجیبی در خصوص بیرانوند و حرکتش بعد از دربی گذشته زد.
سرمربی استقلال حرف‌های عجیبی در خصوص بیرانوند و حرکتش بعد از دربی گذشته زد.
سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس روز متفاوتی برابر گل‌گهر داشت.
علیرضا بیرانوند بعد از دربی بابت حرکت جنجالی خود از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است.
علیرضا بیرانوند بعد از دربی بابت حرکت جنجالی خود از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
پیشکسوت فوتبال ایران عملکرد بد تیمی را به عنوان علت باخت به انگلیس مطرح کرد.
كارلوس كی‌روش مطابق همیشه تمامی درزهای خبری مربوط به حواشی تیم ملی را می‌بندد اما باز هم خبرهایی هست که به بیرون درز کند.
ملی پوشان پس از حرکات کششی و نرمش، با تمرین با توپ به گرم کردن پرداختند. در سوی دیگر زمین کمپ هم علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر لوپز مربی دروازه‌بانان به تمرین مشغول بودند.
با شروع حرکت دوضرب رضا بیرانوند وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی را انتخاب کرد. وزنه‌ای که با مهار آن هم موفق به کسب مدال طلای دوضرب و هم مدال طلای مجموع (۳۶۱ کیلوگرم) شد.
رضا بیرانوند ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به مدال طلای حرکت یک ضرب دو ضرب و مجموع بازی‌های کشورهای اسلامی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ