حجت الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: تنها مدار، حق است و سختی کار قضات هم همین است که باید بر مدار حق حرکت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه مس رفسنجان معتقد است تیمش روزبه روز هماهنگ تر شده و شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
رهبر انقلاب: هرکه ایران رو دوست دارد ، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد ، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد ،از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد ومیخواهد آنرا اصلاح کند،هرکه به دنبال جایگاه با عذت ایران در نظم جهانی پیش رواست ، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند .
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
نیکزاد گفت: برخی تلاش دارند مجلس یازدهم را غیرانقلابی معرفی کرده و نشان دهند بعضی‌ها عزم‌شان راسخ است که بگویند این مجلس انقلابی نیست، این‌ها با ما مشکل ندارند با، ولی فقیه زمان مشکل دارند و نفهمیده‌اند که هرکس با، ولی فقیه درافتاد ور افتاد.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که غرب از اعمال فشار روی این کشور برای پیوستن به تحریم‌ها علیه روسیه، دست نمی‌کشد!
مدافع استقلال می‌گوید تیمش به بچه سرراهی دولت تبدیل شده و یتیم است!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا می تواند تفکر خود را در تیم ملی القا کند گفت: ما یک نگرش داریم و یک نتیجه و برنامه. ما از نظر نگرش می‌خواهیم تغییر سبک بدهیم و این مدل بازی سبک من است و هر کجا بوده‌ام اجرا کرده‌ام حتی در گل‌گهر.
قلعه‌نویی: هرکس قول قهرمانی می‌دهد، تیم‌ملی را تحویلش می‌دهم!
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی در ۱۵ نکته توصیه‌ای برای اصلاح روند ساختار موجود دادند اما می‌بینید تندروها در رسانه‌ها به چه شکل با پیشنهادات آقای خاتمی رفتار می‌کنند.
کارلو آنچلوتی برنامه رئال مادرید برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه را شرح داد.
فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، معتقد است که قهرمانی در جام جهانی 2022 باعث تکمیل افتخارات لیونل مسی خواهد شد.
خورخه والدانو مسی را جوهره فوتبال دانست و از این بازیکن پیش از دیدار با کرواسی تمجید کرد.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد از عملکرد برخی داوران و کمک داوران لیگ برتری ناراضی است.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگاه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به تغییراتی که در این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا مدنظر دارد، گفت: هیچ بازیکنی جایگاه ثابتی در تیم ملی ندارد و هرکس دعوت می‌شود باید حماسه خلق کند.
تیم فوتبال استقلال تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهد.
سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات ۸شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رئیس فوتبال می‌شود؟
طوفان توئیتری علیه ستاره ایرانی شکل گرفته و طارمی باز هم به تمارض متهم شد! هواداران اسپورتینگ لیسبون در فضای مجازی به شدت از طارمی انتقاد کردند و طوفان توییتری راه انداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ