اعضای حاضر در کنگره عمومی - فوق‌العاده فدراسیون جهانی شنا به اکثریت آرا، تغییر نام این سازمان را به تصویب رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی نام بسیاری از تیراندازان ایرانی حذف شده است.
در لیست ورودی نهایی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی برای جام جهانی باکو نام ۱۴ تیرانداز ایرانی در دو رشته تفنگ و تپانچه دیده می‌شود.
فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های گرندپری 2023 رم را اعلام کرد که نام 12 تکواندوکار کشورمان نیز در بین آن‌ها دیده می شود.
فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت های گرندپری ۲۰۲۳ رم را اعلام کرد که نام ۱۲ تکواندوکار از ایران نیز در بین آنها دیده می‌شود.
نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد.
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که جهان از نام ایران هراس دارد، خطاب به بازیکنان تیم ملی جوانان گفت: باید باانگیزه و تمرکز کامل تلاش کنید.
رئیس فدراسیون جهانی تنیس (ITF) از بازیکنانی نام بُرد که آینده این ورزش را رقم خواهند زد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به تغییر نام مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان به «سپاهان کاپ» توضیحاتی را مطرح کرد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بار دیگر از نام مجعول برای خلیج فارس را استفاده کرد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد پیگیر درج نام خلیج به جای خلیج فارس توسط فدراسیون جهانی خواهند بود.
​رییس فدراسیون جهانی فوتبال که چندی قبل بخاطر پستی با مضمون نام جعلی «خلیج عربی» به جای نام اصیل و قانونی «خلیج فارس» خبرساز شده بود، باز هم اقدام اخیر خود را تکرار کرد!
رئیس فدراسیون فوتبال جهان در احترام به اسطوره فقید فوتبال پله، از فدراسیون های ملی خواست که یکی از استادیوم های کشور خود را به نام این ستاره نام گذاری کنند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون‌های عضو فیفا برای نامگذاری استادیوم‌های هر کشور به نام «پله» اسطوره برزیلی رایزنی می‌کند.
نام ایران به عنوان میزبان مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در تقویم رسمی فدراسیون جهانی برای سال 2023 قرار گرفت.
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تغییر نام این فدراسیون با توجه به تغییر صورت گرفته در نام فدراسیون جهانی خبر داد.
رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
فدراسیون فوتبال ولز اعلام کرد بعد از برگزاری جام جهانی 2022 نام خود را به فدراسیون فوتبال کامری تغییر خواهد داد که کلمه‌ای در زبان ولزی است که برای اشاره به این سرزمین استفاده می‌شود.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
۱۰ وزنه‌بردار ایران تحت کنترل آزمایش دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار دارند و نام یکتا جمالی هم در بین نفرات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ