فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس پاسخ مبهمی در مورد جذب مهاجم خارجی ارائه داد.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام این فدراسیون به "ورزش های جانبازان و توانمندیابان" خبر داد.
بارتوش کورک یک افتخار بزرگ دیگر را به کارنامه پربار خود اضافه کرد.
با تغییر نام خیابان رازی در منطقه ۱۱ به نام مرحوم علی سلیمانی مخالفت و مقرر شد در جلسه بعدی کمیسیون نامگذاری معابر، خیابان و یا فضایی جدید به نام این هنرمند فقید پیشنهاد شود.
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از سوم مردادآغاز می‌شود.
اگر بخواهید از فروشگاه آنلاین رسمی رئال پیراهن فصل بعد این باشگاه بخرید، می توانید نام هر بازیکنی غیر از امباپه را برای درج در پشت آن درخواست دهید.
کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می کُند.
به پاس بزرگداشت بهترین فصل تاریخ باشگاه برایتون در لیگ جزیره، یک ابتکار جالب در این شهر صورت گرفته است.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
مدیران اینتر روی یان زومر، هوگو لوریس و کیلور ناواس برای حضور در قفس توری تیم خود کار می کنند.
کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب امشب پرتغال مقابل ایسلند، تنها بازیکن مرد تاریخ فوتبال لقب گرفت که به رکورد ۲۰۰ بازی ملی رسید؛ پیش از شروع بازی از این ستاره تیم ملی پرتغال تجلیل شد.
ساری- رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: دنبال تغییر نام این فدراسیون هستیم زیرا کلمه معلولان بار منفی دارد و باید نام آن را به ورزش «جانبازان و توان یابان» تغییر دهیم.
«دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در استقبالی گرم و صمیمی به رئیس‌جمهور کشورمان خوش‌آمد گفتند ؛ در این مراسم از شهید سپهبد سلیمانی تمجید و به احترام ایشان یک دقیقه سکوت اعلام کرد.
مربی تیم ملی ایران نام کمک خارجی امیر قلعه‌نویی را به طور رسمی اعلام کرد.
نام‌ها به عنوان بخشی از کمپین «پیام در یک بطری» (Message in a Bottle)، به همراه یک شعر با عنوان «در ستایش راز: شعری برای اروپا» (In Praise of Mystery: A Poem for Europa) سروده ادا لیمون (Ada Limón) شاعر آمریکایی، روی یک ریزتراشه نوشته خواهند شد.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد.
فاطمی امین در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های داخلی را آغاز خواهیم کرد. این ثبت نام نیز مثل مرحله اول به شکل نوبت دهی خواهد بود و همه متقاضیان طبق نوبت دهی خودرو دریافت می‌کنند.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
نام این زن، فاطمه حسین‌پور است. در گهواره‌ای که بر دوش می‌کشد، پسر ۶ ماهه‌اش به نام سام قرار دارد. می‌گوید برای تزریق واکسن ۶ ماهگی فرزندم راهی این جاده شدم تا به درمانگاه برسم. می‌گوید که عبور از این جاده، دیگر برایم سخت نیست، زیرا بار‌ها از آن عبور کرده‌ام و همه مسیر را می‌شناسم.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: بیشترین نامگذاری در بین نوزادان دختر در سال ۱۴۰۱ به نام فاطمه بوده است.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، ۹ معبر در پایتخت به نام شهدای زن شاخص نامگذاری شد.
فاطمه محمدخانی سرمربی نام آشنای هندبال ایران، هدایت فولاد هرمزگان را برعهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ