کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
در فرانسه همه، از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
در فرانسه همه از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
همان‌طور که اشاره شد، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت برنامه دقیقی در مورد خودرو نداشت؛ اما برخی کلیدواژه‌‌‌هایی را مورد استفاده قرار داد که محل ابهام بوده و باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود. برای مثال علی‌‌‌آبادی مدعی شد که «طرح جامع خودرو» در حال تدوین است؛ کلیدواژه‌‌‌ای که البته وجوه چالش‌برانگیزی را نیز در دل خود دارد.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات محمدحسین میثاقی جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای منتشر کرد.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
با توجه به لیست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی می‌توان اینطور برداشت کرد که امید نورافکن در پست هافبک مدنظر سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد.
جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
رهبران سیاسی اروپا در سال2022 با نشانه‌هایی از کنش تردیدآمیز در ارتباط با ایران و برجام رفتار کرده‌‌اند. موضوع برجام به گونه تدریجی تابعی از رقابت‌های ساختاری سیاست بین‌الملل شد. جدال سیاسی و ژئوپلیتیک کشورهای اروپایی و روسیه، بحران‌های منطقه‌ای را گسترش داده است. در فرآیند بحران امنیتی جدید امکان مدیریت چالش‌های اقتصادی و امنیتی ایران در چارچوب برجام، با نشانه‌های جدیدی از ابهام ساختاری در نظام بین‌الملل مواجه شده است.
در حالی که بعد از کناره‌گیری بلیش از حضور و میزبانی مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان، برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای ابهام قرار گرفته بود، به نظر می‌رسد اسپانسر جدیدی در راه است.
نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، فیفادی سال جدید و برگزاری اردو در این دوره و برگزاری بازی تدارکاتی را در ابهام قرار داده است.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه ناکام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی‌های دیگری باشیم؟
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه نا کام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی های دیگری باشیم؟
لاروسا مانند ملونی در حالی که ماهیت خودکامه رژیم موسولینی را رد می کند، سطحی از ابهام را در مورد ریشه های نئوفاشیستی حزبش حفظ کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله‌ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان/ جزئیات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس‌های جعلی/ خاکسترنشین عشق خیابانی!/ زن کینه توز سرکرده باند سرقت را لو داد
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وضعیت نیمکت تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر بازهم در ابهام قرار گرفت.
در حالیکه افزایش مناطق آزاد جدید مطابق با ماده ۲۳ برنامه ششم توسعه، منوط به تأیید امنیتی و نظامی است، تا به امروز شواهدی در خصوص کسب مجوز دولت و مجلس از ستاد کل نیروهای مسلح منتشر نشده است.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.
ژاوی، سرمربی بارسا، هنوز نمی داند که فردا می‌تواند از بازیکنان جدید خود در مقابل رایو وایه‌کانو استفاده کند یا خیر.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ