با روشن شدن تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، تعداد نمایندگان باشگاه‌های معتبر اروپا در جمع هشت تیم پایانی مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
مسئولان باشگاه گل‌گهر تصمیم دارند یکی از ستاره‌های سابق فوتبال ایران را به کادرفنی خود اضافه کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین گزینه هدایت استقلال مربی داخلی است، از سیاست باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: می‌خواهیم کدام امکانات را به مربی خارجی نشان دهیم؟
باشگاه سپاهان با انتشار تیزری چند ثانیه‌ای و توضیح "کدام بازیکن"، هواداران خود را به تکاپو انداخته است.
باشگاه پرسپولیس نسبت به مصاحبه‌ها درباره داوری دربی فردا واکنش نشان داد.
با روشن شدن تکلیف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس امروز همه چیز معطوف به انتهای جدول است. کدام تیم سقوط می‌کند؟
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با اشاره به دیدار این هفته منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت حتما حدس می‌زنند که چهارشنبه شب طرفدار کدام تیم خواهد بود.
باشگاه استقلال به چینی‌ها فروخته می‌شود؟! / چین کدام تیم‌های بزرگ اروپا را خرید و حاصلش چه شد؟
باشگاه استقلال به چینی‌ها فروخته می‌شود! / چین کدام تیم‌های بزرگ اروپا را خرید؟
مدیرعامل اسبق استقلال می‌گوید مجمع باشگاه استقلال مقصر اصلی اتفاقات رخ داده است.
باشگاه پرسپولیس در بیانیه رسمی پاسخ اظهارات بازیکنان استقلال را داد.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
مالکیت باشگاه های لیگ انگلیس برای کدام کشورهاست؟
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، علاقه خود به ستاره انگلیسی دورتموند را پنهان نکرد.
بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا رویهم‌رفته 12 بار فاتح کفش طلا شده‌اند اما سهم هر کدام از این دو باشگاه در به دست آوردن این جایزه چقدر بوده است؟
پرسپولیس و استقلال شانس قابل توجهی دارند تا بیشترین میزان پاداش را در اختیار بگیرند.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.
ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان دیدار با پیکان به شرایط برگزاری و داوری این مسابقه اعتراض کرد.
با بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال این باشگاه مجبور است نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ