پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر بار دیگر توانسته تیمش را به صدر جدول مسابقات برساند. البته راه دشواری پیش روی او قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به قهرمانی تیم ملی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی اشاره کرد.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
سرپرست فدراسیون شطرنج یکی از احکام رئیس قبلی این فدراسیون که در آخرین روزهای ریاستش ابلاغ شد را به دلیل مغایرت با شرع و عرف ابطال کرد.
تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف قهرمانی در تورنمنت کافا، 2 پله در رنکینگ فیفا صعود کند.
هافبک ملی‌پوش استقلال به دنبال تثبیت جایگاهش در تیم ملی است.
مدافع پرسپوليس با بازگشت به پست تخصصی‌اش نمایش رضایتبخشی را پشت سر گذاشته و البته کار سختی برای حفظ این جایگاه پیش رو خواهد داشت.
دانیال اسماعیلی فرد، مدافع پرسپولیس، بعد از چند بازی دوباره به جایگاه و پست سابق خود بازگشت.
وینگر تاثیرگذار طلایی‌پوشان بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی دوباره جایگاهش در ترکیب اصلی را پیدا کرد.
مهدی تارتار امیدوار است به زودی جایگاهی را که در نیم فصل نخست برای تیمش رقم زده بود را دوباره پس بگیرد.
روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند.
محسنی اژه ای گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضائی به گونه‌ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانواده داشته باشند.
شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ میزان مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSP های کشور بازگشت.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
علی نعمتی که در هفته‌های ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در سمت چپ دفاعی داشت امیدوار است برابر جدال دربی نیز فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.
رامین رضاییان بالاخره بعد از وقفه‌ای نسبتا بلند مدت، پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند.
سرمربی فولاد معتقد است که جایگاه نساجی حضور در لیگ برتر است و از بازگشت به قائمشهر خوشحال است.
وحید امیری پس از مصدومیت امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی است.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز دیدار تیمشان با پیکان، کارلوس کی‌روش را که گفته می‌شود برای بازگشت به تیم ملی به توافق رسیده است، تشویق کردند.
تحلیلگر سیاسی معتقد است که آمریکا و غرب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان جایگاه سوخت یا باجه های خودکار نگاه می کنند و تغییر رویکرد ریاض در قبال واشنگتن و چرخش به سمت چین، موقتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ