شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت در زندان اوین سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
توضیحات خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت ورود VAR به فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور ترکیه برای نخستین بار پس از شایعات اخیر درباره وضعیت سلامتی او، در انظار عمومی ظاهر شد.
همزمان با تعرض صدها شهرک‌نشین به مسجدالاقصی و برگزاری مراسم عید یهودی پسح، قبله اول مسلمانان وضعیت ناآرامی پیدا کرده است.
اظهارات شیرانی - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه های کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیوی برطرف نشود هر ۲۴ ساعت باید پیروز را دیالیز کنیم.
توران و آذر، ۲ توله یوزی که حدود دو ماه پیش توسط یک چوپان در توران پیدا شدند، در سلامت کامل هستند.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از وضعیت شهر زلزله‌زده در جنوب‌شرقی ترکیه، منتشر کردند.
منابع محلی با انتشار تصاویری از احساس زلزله شدید بامداد امروز دوشنبه در حرم حضرت زینب (س) خبر دادند.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم از دغدغه‌های جدی دولت است، تاکید کرد: برنامه دولت آن است که آنچه در سفره مردم است با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
آخرین وضعیت راه های کشور از زبان سردار حمیدی رئیس پلیس راهور استان تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
امروز شنبه در پی یورش نیروهای سرکوبگر صهیونیست به زندان النقب و بازرسی سلول اسرای فلسطینی، اوضاع در این زندان ملتهب شده است.
مشاهدات میدانی در سطح معابر اصلی پایتخت حکایت از وضعیت طبیعی شهر و تردد معمول شهروندان و فعالیت مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دارد.
در این فیلم آخرین وضعیت مشکل فرابورسی و تعلیق نماد باشگاه استقلال از زبان حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده می‌نمایید.
جاده های منتهی به مرز مهران درگیر با ترافیک هستند که در فیلم زیر می‌توانید وضعیت فعلی این جاده‌ها را مشاهده کنید.
توضیحات مسعود کاظمی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان را در خصوص آتش‌سوزی تالاب انزلی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ