رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.
به‌ منظور فراهم‌ ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به/‌از شرکت های سهامی ‌پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.
بورسی شدن شرکت‌های صنایع غذایی می‌تواند با مزایایی نظیر معافیت مالیاتی، شفافیت امور شرکتی و حتی تعیین سرنوشت آینده شرکت همراه باشد.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
شرکت ملی گاز ایران با ۵۳ همت سود و شرکت بازرگانی دولتی ایران با ۳۹ همت زیان قبل از کسر مالیات، به ترتیب پرسودترین و پرزیان ترین شرکت های دولتی اصلی و مادرتخصصی در سال ۱۴۰۰ بوده اند.
وزیر اقتصاد برزیل اعلام کرد این کشور بر محموله های شرکت ها بزرگ تجارت الکترونیک مالیات وضع می کند.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور  گفت: امسال ۵ واحد درصد نرخ مالیات شرکت‌های تولیدی کاهش یافته و در سال آینده نیز ۷ واحد درصد کاهش می‌یابد.
با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌های بورسی اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.
داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به تمامی شرکت‌های بورسی که فراخوان می‌شوند موکدا توصیه می‌کنیم بدون فوت وقت به سامانه وصل شوند و اطلاعات خودشان را ارسال کنند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی از کاهش نرخ مالیات شرکت‌های تولیدی در سال آینده خبر داد و گفت: در صورت تصویب مجلس، نرخ مالیات برای شرکت‌های تولیدی در سال آینده پس از تصویب مجلس هفت واحد درصد کاهش پیدا می‌کند.
دولت در لایحه بودجه سال آینده تصمیماتی درمورد واریز مبالغی به صندوق تثبیت، مالیات شرکت‌های بورسی و مالیات بر ارزش افزوده اخذ کرده است.
کره جنوبی تصمیم دارد معافیت مالیاتی کلانی برای تولیدکنندگان نیمه رسانا و دیگر شرکت های فناوری وضع کند که در داخل کشور سرمایه گذاری می کنند.
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، از صدور بالغ بر ۸۰ هزار صورتحساب الکترونیکی توسط شرکت‌های بورسی و فرابورسی خبر داد.
کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: توقع فعالان بازار سرمایه برای بودجه سال ۱۴۰۲ این است که دولت با تخصیص معافیت‌های مالیاتی به این شرکت‌ها میزان سودآوری آن‌ها را افزایش دهد.
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در خصوص چرایی اجرا نشدن معافیت مالیاتی «اعتبارات اعطایی به مشتریان شرکت‌های کارگزاری» مصوب شورای عالی بورس، پیگیری‌های متعددی داشته که به نظر می‌رسد سازمان امور مالیاتی حلقه مفقوده برای عملیاتی شدن این معافیت است.
رئیس سازمان امور مالیاتی در همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکتهای بورسی اظهار کرد: امروز عملیات قانون پایانه‌های فروشگاهی را شروع می‌کنیم.
سازمان امور مالیاتی از آغاز اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان از اول آبان با صدور صورتحساب الکترونیکی از سوی شرکت های بورسی خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: سود سهام شرکت‌های بورسی که به عنوان افزایش سرمایه این شرکت‌ها محاسبه شود با نرخ مالیات صفر روبه‌رو خواهد شد.
تبریز- وزیر اقتصاد و امور دارایی از پیگیری انتقال حساب های مالیاتی شرکت های بزرگ آذربایجان شرقی به این استان خبر داد.
بر اساس قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، شرکت های هواپیمایی از نرخ خالص بلیت باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند که به نظر می رسد تا کنون حدود 400 میلیارد تومان شده باشد.
سازمان امور مالیاتی مسئول پرداخت مالیات بر اولین نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر را شرکت های تولیدکننده اعلام کرد.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ