همزمان با ریاست انگلیس در شورای امنیت، نشست دوره‌ای این شورا درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران و بررسی پانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در این باره تشکیل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی لبنان اتهامات وارده و تحریم های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه خود را رد کرد و متعهد شد که با این تحریم ها مقابله خواهد کرد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به ما اعلام کردند ویزای انگلیس برای گنج خانلو صادر شده اما هنوز به دست‌مان نرسیده و همچنان منتظریم.
رئیس فدراسیون تنیس به دعوت فدراسیون جهانی راهی انگلیس شده است.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
یاسر الرمیان، رئیس نیوکسل، اعلام کرد که می خواهد بعد از فصل «جادویی» به شماره یک تبدیل شود.
رئیس جمهور فرانسه در تلاش است تا از انتخاب وزیر دفاع انگلیس به عنوان دبیرکل بعدی ناتو جلوگیری کند.
رئیس اطلاعات دفاعی انگلیس می‌گوید که روسیه تا پایان دهه همچنان اصلی‌ترین تهدید علیه لندن محسوب می‌شود.
رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، و نخست‌وزیر انگلیس در پیام‌هایی جداگانه، پیروزی «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفته و بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
رئیس فعلی کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس از این کمیته خواست تا به خلاء قانونی نظارت بر کار نیروهای ویژه این کشور رسیدگی کنند.
باتلر نخستین زنی است که سکان این نهاد جاسوسی را برعهده می‌گیرد. وی در حال حاضر معاون رئیس ام‌آی۵ است و از ماه آینده کار خود را بi عنوان جانشین جرمی فلمینگ آغاز خواهد کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی می‌گوید لیگ برتر انگلیس باید باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض گسترده قوانین فیرپلی مالی مجازات کند.
جنجال‌های اخیر داوری ویدیویی در لیگ برتر انگلیس باعث ایجاد تغییرات در کمیته داوران این کشور می‌شود و نیل سواربریک، رئیس VAR کمیته داوران اتحادیه در پایان فصل سمتش را ترک خواهد کرد.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
نخست وزیر انگلیس رهبر حزب محافظه‌کار دولت این کشور را برکنار کرد.
رئیس جمهور ترکیه و نخست وزیر انگلیس در تماسی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
رئیس جمهور عراق با سفیر انگلیس در بغداد دیدار و بر اهمیت تعیین تکلیف پرونده آوارگان و بازگردانیدن آنها به مناطق سکونتشان تاکید کرد.
رئیس سابق سازمان لیگ به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
رئیس جمهور اوکراین از گفتگوی تلفنی خود با ریشی سوناک نخست وزیر جدید انگلیس خبر داد.
رئیس عربستانی باشگاه نیوکسل به هواداران وعده داد هدف این باشگاه کسب جام‌های قهرمانی در انگلیس و در اروپا است.
رئیس انجمن فلسطینیان انگلیس نسبت به انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی هشدار داد.
دفتر ریاست جمهوری کره‌ جنوبی در بیانیه ای از سفر هفته آینده «یون سوک یول» به انگلیس، آمریکا و کانادا خبر داد.
در حالیکه اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس خبر دادند، این خبر تا کنون از سوی کاخ باکینگهام تأئید نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ