مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، انتقادات تندی نسبت به عملکرد داوران داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
روز نخست لیگ جدید چهار بازی خواهد داشت و باید از همین ابتدای لیگ انتظار حواشی مختلف پیرامون داوری را داشته باشیم.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق گفت: محصولات زیستی ایران به ۱۷ کشور دنیا صادر می‌شود و ایران رتبه چهارم آسیا در تولید داروهای زیستی را دارد.
داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تأمین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ بسته انواع داروی قاچاق و نایاب در محله گاندی تهران خبر داد.
سلول‌های پیر همیشه چیز خوبی نیستند. آن‌ها ترکیبی از پروتئین‌های التهابی را ترشح می‌کنند که می‌توانند به سلول‌های مجاور برسند.
شاهی با اشاره به اینکه عناب از گیاهان دارویی باارزش است که جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی ایران دارد، افزود: عناب از داروهای ملین و نرم‌کننده سینه است و یکی از چهار میوه مهم و معروف نرم‌کننده سینه (عناب، انجیر، خرما و مویز) است.
نام داوری که فصل گذشته با مورینیو دعوا کرده بود، از فهرست اسامی داورهای فصل آینده فوتبال ایتالیا خط خورد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری قاچاقچی داروهای ترک اعتیاد خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری چهار نفر پشتیبان بازارهای سیاه مجازی داروهای غیرمجاز و کمیاب در تهران بزرگ خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارسال داروهای مورد نیاز زائران ایرانی به مدینه خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تلاش است تا داروی بیماران دیابتی را تولید کند، از ساخت دو میلیون و ۴۱۲ هزار قرص متفوربت در هفته گذشته خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بسته‌های داروهای مکمل دپو شده و قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
یکی از معروفترین داورهای آمده به ایران ساندرو پل مجارستانی است، مردی که فینال جام جهانی را سوت زده است
باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید داروهای جدید دیابت در سال آینده توسط هلال احمر خبر داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از داوری دیدارهای تیمش در لیگ برتر راضی نیست.
وزیر بهداشت در خصوص روند توزیع داروهای خاص مانند انسولین گفت: داروهای خاص را به طور سهمیه بندی توزیع می‌کنیم.
اواخر هفته گذشته برخی از پاساژهای الکترونیکی ماننده چهارسو و علاالدین برای چند ساعت تعطیل کردند وامروز باتوجه به فراخوان داده شده به بازاری‌ها این برخی از مغازه دارهای بازار تعطیلی کردند.
مسئول امور بین الملل وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: داروهای مربوط به نارسایی کلیه در انبارهای وزارت بهداشت در اواخر سال جاری میلادی در آستانه اتمام است.
مسئول امور بین الملل وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: داروهای مربوط به نارسایی کلیه در انبارهای وزارت بهداشت در اواخر سال جاری میلادی در آستانه اتمام است.
استقلال: داورها مهمترین رقیب ما شده‌اند!
کارشناس مسئول بیماری‌های قلب و عروق اداره بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: گاهی جوان‌تر‌ها از دارو‌ها یا موادی که غیرقانونی است استفاده می‌کنند. این مواد شامل ال اس دی، شیشه، کوکائین و... است که می‌تواند سبب بروز ایست قلبی و یا سکته مغزی شود. در مورد دارو‌های بدن‌سازی، برخی اسید‌های آمینه مصرف می‌کنند که این اسید‌های آمینه می‌تواند آریتمی قلبی خطرناک ایجاد کند؛ بنابراین تاکید می‌کنیم جوانان کمتر از این دارو‌ها استفاده کنند و بیشتر سعی کنند پروتئین‌های سالم مانند تخم مرغ و گوشت مصرف کنند.
رئیس کل دا گستری استان تهران از ترخیص داروهای مرتبط با بیماری کرونا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) با ورود دستگاه قضایی خبرداد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ