ایران با شکست میلیمتری منتخب جهان فینالیست جام‌جهانی کشتی شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین در یک بازی بسیار نزدیک، مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.
شکست ایران در فینال تورنمنت فوتبال ساحلی
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های کشورهای مشترک‌المنافع مقابل بلاروس میزبان شکست خورد تا حریف روسیه در مرحله حذفی شود.
تیم فوتبال ساحلی ایران نتیجه سومین دیدار خود در تورنمنت سنت پترزبورگ را به تیم میزبان واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
تیم ملی والیبال ایران در ست اول و دوم دیدار با ایتالیا در رقابتهای لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران با شکست یک بر صفر برابر عراق، جام جهانی جوانان را از دست داد و عراق به جای این تیم به جام جهانی رفت.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد. آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
تیم ملی امریکا با جوان‌ترین تیمی که تا کنون در جام جهانی قطر به میدان رفته مقابل ایران حضور یافت.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
میلانو با وجود عملکرد خوب میلاد عبادی پور نتوانست از سد پیاچنزا عبور کند.
گالاتاسرای در یک بازی نزدیک و تماشایی با نتیجه 3-2 جیزره را شکست داد.
شکست ایران مقابل آمریکا در والیبال نشسته
علیرضا نجاتی با شکست میلیمتری در نیمه نهایی، به دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان رفت.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا برود.
تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست مقابل کره جنوبی از رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی بازماند.
جوانان ایران که روز گذشته اختلاف ۲۸ امتیازی مقابل ژاپن را جبران کرده و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده بود، با قبول شکست مقابل کره جنوبی از راهیابی به نیمه نهایی و مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان بازماند.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ