اتلتیکومادرید بعد از مصدومیت کوکه، به دنبال به خدمت گرفتن یک جانشین برای او خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز برنامه ریزی برای دردسر شیرین فصل پیش رو در تعیین ترکیب اصلی ندارد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم باید در تمامی پست‌ها تقویت شود.
پرسپولیس در آستانه شروع لیگ یک مشکل جدی دارد.
نام خریدهای جدید روستوف در سازمان لیگ فوتبال کشور روسیه به ثبت نرسیده است.
بدون لکه نگه داشتن شیشه های خودرو می تواند شبیه یک نبرد بی پایان در برابر نیروهای خاک و گرد و غبار قلمداد شود. با این وجود، حشراتی مانند سیکادا (زَنجره) ترفند جذابی در آستین خود دارند که بال هایشان را بدون لک نگه می دارد بدون آن که آن حشره تلاشی انجام دهد و ممکن است کلیدی باشد تا ما را از دردسر تمیز کردن مداوم نجات دهد.
«دولت باید نظام یارانه‌ای و نظارت بازار ارز را تغییر دهد و، چون نمی‌خواهد وارد بازسازی این حوزه‌های دردسر ساز شود، همان روش‌های قدیمی را دنبال می‌کند. در روش فعلی پس از مدتی همان مشکلات ارز ۴۲۰۰ تومانی بزرگ می‌شود و دولت مجبور است در روش خود بازنگری کند. دولت تصور می‌کند بر این روش مسلط است و حاضر به پایه ریزی نظام جدید حمایت از اقشار آسیب پذیر و مدیریت بازار ارز نیست. اما این روشی که دولت بلد است الزاما بهترین روش نیست.»
سوسن هر بار با یک کیسه بزرگ دارو به خانه باز می‌گردد. سعید خسته از این همه دارو و بداخلاقی همسر، بالاخره به فکر می‌افتد تا متوجه شود واقعاً سوسن دچار چه بیماری شده است؟
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
دردسرهای انتقال پول برای باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد.
در فصل بهار، با شروع گرده‌افشانی درختان و گیاهان گوناگون، هوا پر از گرده شده و برخی از افراد با استنشاق این گرده‌ها، دچار واکنش‌های حساسیتی می‌شوند. اما چه باید کرد؟
اخراج کارشناس فوتبال از BBC دردسر بزرگی را برای این شبکه تلویزیونی به همراه داشت.
داوید کان، پسر اولیور کان، در آستانه پرواز هواپیمای بایرن مونیخ به کمک پدرش آمد و تلفن همراهش را به او رساند.
چلسی با مشکلی بزرگ برای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مواجه است چرا که از ۶ خرید جدید این تیم تنها 3 نفر می‌توانند در چمپیونزلیگ به میدان بروند.
جایگاه ویژه ورزشگاه 974 در شب صعود بی دردسر برزیل، میزبان چهار میهمان بزرگ بود؛ میهمانانی که حتی رئیس فیفا را هم به وجد آوردند.
باشگاه پرسپولیس در صورت حل نشدن دو مشکل خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، با دردسر بزرگی برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد و شاید بار دیگر با محرومیت همراه شود.
باشگاه استقلال در صورتی که فصل آینده هم خواستار حفظ محبی باشد باید ۶۰۰ هزار دلار دیگر به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.
گویا تعدادی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس فعلاً ممنوع‌الخروج هستند و به همین خاطر عملاً امکان برگزاری اردوی خارجی هم وجود ندارد!
آلوز که اکنون در تیم پوماس برزیل توپ می‌زند، به ارتکاب تخلفی متهم شده که او را زیر ذره‌بین بازرسان وزارت کشور برزیل قرار داده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روسیه، در برجام و در جنگ اوکراین، ما را دچار خسران کرده است. هم برجام و هم ماجرای پهپاد‌ها در عین حال که مسئولان ایرانی بار‌ها فروش آن‌ها به روسیه را تکذیب کرده‌اند، اکنون به دردسر‌های بزرگی برای ما تبدیل شده‌اند. این نشان می‌دهد سیاست خارجی ما از موازنه دقیقی برخوردار نیست.
سرمربی جدید امید وحدت مشهد با چالشی بزرگ در همین ابتدای لیگ مواجه شده است.
عدم توازن در دفاع و حمله پرسپولیس چالش بزرگ کادرفنی این تیم برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر فصل جاری است.
باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پروانه حرفه‌ای‌سازی باید مالیات سرمربی اسبق خود را بپردازد وگرنه دچار مشکل بزرگی در این خصوص خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ