مارکا مدعی شد باشگاه الاهلی عربستان پیشنهادی نجومی برای به خدمت گرفتن دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، ارسال کرده و منتظر پاسخ او است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
بعد از عربستان و رئال مادرید، به نظر می‌رسد امباپه طی روزهای آینده با یک پیشنهاد بزرگ از آمریکا مواجه می‌شود.
سرخیو راموس همچنان منتظر پیشنهاد اینترمیامی است و هنوز سر میز مذاکره با دیگر باشگاهها از جمله باشگاههای عربستانی ننشسته است.
تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید علیرغم پیشنهادات نجومی از باشگاه‌های عربستان سعودی میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا دیده می‌شود.
باشگاه نیوکسل پیشنهاد 80 میلیون پوندی خود را برای جذب اورلین شوامنی به رئال مادرید ارائه داد.
روزنامه مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه التعاون عربستان پیشنهادی به آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، ارائه کرده است.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیشنهاد ویژه‌ای برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان دریافت کرده است.
کاپیتان سابق رئال مادرید پیشنهاد بزرگ عربستان را نپذیرفت.
باشگاه الاهلی قصد دارد تا سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید را با پیشنهادی وسوسه کننده به خدمت بگیرد.
سایت ESPN هم در همین راستا از آخرین مبلغ پیشنهادی باشگاهی که خواهان بنزما است پرده برداشت. گفته می‌شود نماینده‌های باشگاه الاتحاد عربستان هم‌اکنون در مادرید حضور دارند و تصمیم گرفته‌اند پیشنهائی با مبلغ هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن کهنه‌کار فرانسوی بدهند.
پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد، اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.
پیشنهاد عربستان به کریم بنزما، ابهاماتی را درباره آینده لوکا مودریچ به وجود آورده بود که شاید نفر بعدی در فهرست عرب‌ها او باشد اما هافبک رئال قصد ترک مادرید را ندارد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رییس باشگاه ملاقات کرده و بر سر پیشنهاد عربستان به بنزما گفتگو کرده‌اند.
قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن شده است.
زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، با هدف حضور در یک تیم‌ بزرگ اروپایی، به پیشنهاد نجومی باشگاه النصر عربستان پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ به فلورنتینو اطلاع داده که پیشنهاد تیم عربستانی را رد کرده و قصد دارد در رئال ‌مادرید باقی بماند.
هافبک رئال مادرید به پیشنهاد عربستان سعودی پاسخ منفی داد.
ولیعهد عربستان برای جذب دو ستاره رئال مادرید دست به کار شد.
هواداران رئال مادرید بعد از انتشار خبر پیشنهاد باشگاه النصر عربستان به لوکا مودریچ با چنان شور و حرارتی علاقه‌شان را به او ابراز کردند که مودریچ در نهایت به این پیشنهاد قاطعانه پاسخ منفی داد.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.
ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پیشنهاد باشگاه النصر عربستان را رد کرده است.
طبق اعلام رسانه فرانسوی بنزما در برابر پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی وسوسه نمی‌شود و می‌خواهد قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
لوکا مودریچ هافبک باشگاه رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی کرواسی به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ