استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه 91، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تبریز اجازه جدایی به مدافع جوان خود برای پیوستن به استقلال را نداد.
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
شاخص کل بورس طی معاملات روز پایانی کار خود را با یک افزایش خوب به پایان رساند و در محدوده ۲.۲۰۲ میلیون واحدی ایستاد. آیا امروز شنبه بازار سرمایه باز هم سبز رنگ خواهد شد؟
با اعلام سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های لیگ برتری تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات اعلام کنند.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۹ تیرماه به حافظ را بخوانید.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس 25 تیر برگزار می‌شود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۶ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۶ تیرماه به حافظ را بخوانید.
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بعد از پایان ماجرای هیئت مدیره پرسپوليس اکنون این تیم وارد دومین ماجرای خود خواهد شد؛ تعیین وضعیت فنی.
هنگامی که یک زن در حال فکر کردن به جدایی از محبوب خود است، به احتمال زیاد تا آن لحظه تلاش‌های زیادی برای نجات رابطه‌اش انجام داده است. اما اگر شریک زندگی‌اش از بحث در مورد مواردی که او را نگران می‌کند امتناع می‌ورزد و در عین حال از خواسته‌های غیرواقعی او شکایت می‌کند، شکی برایش باقی نمی‌ماند که باید همه چیز را تمام کند.
چلسی مزد بازی تهاجمی خود در نیمه اول را گرفت و بعد از چند موقعیت بسیار خوب سرانجام در دقیقه 43 دروازه دورتموند را باز کرد.
بازیکن سابق استقلال امروز از هم‌تیمی های خود ناراحت شد و با لگد به تیر دروازه کوبید.
ارسلان مطهری در یکی از بدبیاری ترین روزهای دوران حرفه ای خود موفق به باز کردن دروازه تراکتور نشد.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم فوتسال پالما در شب درخشش و گلزنی یکی از بازیکنان ایرانی خود، به یک برد ارزشمند و پرگل برابر بارسلونا دست یافت.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
مهاجم نفت موقعیتی را مقابل تراکتور از دست داد که شاید به خاطر آن خودش را نبخشد.
باتوجه‌به تخلفات برخی شرکت‌ها در زمینه کالاهای موردنیاز مردم و ایجاد التهاب در بازار، باید اسامی شرکت‌های تولیدی متخلف که گران‌فروشی کرده‌اند، اعلام عمومی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ